בית פורומים הצלה ומדא ישראל

1 קשה 2 קל בהתהפכות רכב ליד נבי סמואל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/8/2003 23:42 לינק ישיר 
1 קשה 2 קל בהתהפכות רכב ליד נבי סמואל

בשעה 10.53 התקבלה קריאה על רכב שהתהפך ליד קבר שמואל הנביא.
למקום יצאו נט"ן מהתחנה ולבן מגבעת זאב.
כונני מד"א חברי "הצלה ירושלים" יצאו מייד למקום, ראשון הגיע אלי פולק שדיווח למד"א על פצוע 1 בינוני עד קשה עם חשד לשבר בבסיס גולגולת ועוד 2 קל עם חתכים.
מיד הגיעו חברים נוספים: זאבי סופר, שרגא אפשטיין ויהודה פייג ויחד עם עוד כוננים נוספים טיפלו בפצועים .
כולם פונו ביציב לעין כרם.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/8/2003 03:24 לינק ישיר 

כל הכבוד לחברי הצלה ירושלים ולא סתם דבק בכם הכינוי הסיירת הכוננים של מד"א
ולאלי פולק הקמב"ץ שלנו כולנו אוהבים אותך חזק ואמץ!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 03:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המזל שלהם שזה וולבו



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/8/2003 03:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וזה מה שנשאר מה...וולבו



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/8/2003 03:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/8/2003 03:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/8/2003 03:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה מהתאונה:



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > 1 קשה 2 קל בהתהפכות רכב ליד נבי סמואל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext