בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מנהלי הצלה י-ם ניחמו את משפחות ההרוגים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/8/2003 02:17 לינק ישיר 
מנהלי הצלה י-ם ניחמו את משפחות ההרוגים

מנהלי ומתנדבי הצלה ירושלים ערכו היום "סיבוב ניחומים" ועברו בין משפחות ההרוגים בעיר מהפיגוע הקשה שאירע בשבוע שעבר בירושלים.

המתנדבים קיבלו עידוד מהמשפחות האבלות על עבודת הקודש שעושים ועל הנסיון הבלתי פוסק 24 שעות ביממה להציל כמה שיותר חיי יהודים.

נציגי הארגון ניחמו את המשפחות היקרות ובירכו שיתראו אך ורק בשמחות.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/9/2003 01:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תקריב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/9/2003 00:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה של חובש הצלה ר' דוד גולדשטין שהגיע בין הראשונים לפיגוע הנורא מנשים תינוק לידו מתנדב הצלה מבני ברק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 20:22 לינק ישיר 

המפחיד רק בשמך אבל בפועל אתה לא כ"כ מצליח.
א. חברי הצלה מותר להם לצאת ליום כיף כי באמת הם עובדיםם יום יום קשה ביציאות למקרים וטיפול בנפגעים.
ב. בירושלים נשארו הרבה כוננים חברי הצלה שהיו וטיפלו בנפגעים והנה מקצת הרשימה: יואל פולק, זאב סופר, מיכאל יפלח, יעקב קלמן, דוד גולדשטיין, אברהם הירש, יוסי רפאלי, ועוד הרשימה ארוכה,
והנה אני שומע אותך שואל אז למה לא רואים אותם בתמונות התשובה היא:
א. בהרבה תמונות כן רואים אותם.
ב. כי רובם נהגי אמבולנס וחובשים בכירים שנסעו עם הפצועים באמבולנס בדרך לבית חולים ולא הסתובבו שם בחוסר מעש מול המצלמות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 20:14 לינק ישיר 

טוב אם החברה היקרים מהצלה היו
כה לחי

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 04/09/2003 0:57:01



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 02:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התקווה הגדולה של כולנו!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 02:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האוטבוס הפגוע מהפיצוץ בשבוע שעבר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מנהלי הצלה י-ם ניחמו את משפחות ההרוגים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext