השבוע נחנך אופנוע חדש היחיד מסוגו בארץ הנמצא בשירות "הצלה ירושלים" - "כונני מגן דוד אדום" האופנוע מאובזר בתיק החייאה מלא.
בתמונה נראה מתנדב הצלה ניו-יורק שבא לביקור בארץ ורצה תמונה...
נשלח ב-28/8/2003 13:42
אופנוע זה ושאר חברי יחידת האופנועים קיבלו את פניו של מר בלומברג בירושלים שהתרגש מעצמתו של הארגון.
נשלח ב-26/8/2003 23:10
שאלת תם.
הצ'קלקה, זה חוקי?
והסירנות?
והאם מותר לו לעבור באור אדום?