בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אופנוע חדש היחיד בארץ בשירות "הצלה"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/8/2003 03:30 לינק ישיר 
אופנוע חדש היחיד בארץ בשירות "הצלה"
מצורף קובץ

השבוע נחנך אופנוע חדש היחיד מסוגו בארץ הנמצא בשירות "הצלה ירושלים" - "כונני מגן דוד אדום" האופנוע מאובזר בתיק החייאה מלא.
בתמונה נראה מתנדב הצלה ניו-יורק שבא לביקור בארץ ורצה תמונה...



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/8/2003 09:53 לינק ישיר 

חזקו ואימצו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 15:33 לינק ישיר 

תתחדשו ותמשיכו לקדש שם שמים

הצלה ישראל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 23:10 לינק ישיר 

שאלת תם.
הצ'קלקה, זה חוקי?
והסירנות?
והאם מותר לו לעבור באור אדום?

לא באתי לקנטר, אני מעונין בתשובה אמיתית.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/8/2003 13:42 לינק ישיר 

אופנוע זה ושאר חברי יחידת האופנועים קיבלו את פניו של מר בלומברג בירושלים שהתרגש מעצמתו של הארגון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אופנוע חדש היחיד בארץ בשירות "הצלה"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext