בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שלום! אני בן 18 ומענין להתנדב בהצלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/8/2003 15:47 לינק ישיר 
שלום! אני בן 18 ומענין להתנדב בהצלה

שלום.
אני בן 18 רוציתי לדעת
1. איזה קורסים אני יכול לעשות? (מלבד עזרה ראשונה הרגיל של 44 + עוד שעות של אמבולנס)
2. האם אני יוכל להתנדב להצלה? (ממש לא לזק"א)
3. מה הם הקריטריונים להתנדב להצלה?
תודה מראש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 04:53 לינק ישיר 

תכין 2 תירוצים ל2 מצבים

הראשון למצב בו תצטרך להציל את חיי אדם כל שהוא וראש השיבה שלך יראה אותך

והשני מצב בו תציל את חיי אחד מבני משפחת ראש הישיבה או אותו בכבודו ובעצמו...

בקיצור רוצה להתנדב ? גש לאחראי מתנדבים באזור מגוריך ובהצלחה

ירחמיאל .. היי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/8/2003 18:41 לינק ישיר 

אני עושה עוד הרבה דברים שהראש ישיבה לי לא מרשה....
אני רק מפש תירוץ למקרה שיתפסו אותי...
(לא משנה שזה לא יעזור)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 18:34 לינק ישיר 

וויטי
טוב לראות אותך שוב ידידי..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 18:29 לינק ישיר 

תראה cpir
הרבה בחורי ישיבות שלא מרשים להם , הם מתנדבים בכ"ז לפעמים גם עם כובעי שמש שלא יזהו אותם ...
שמעתי גם ראש ישיבה מכובד אומר שלהתנדב במד"א זה אסור כי יש שם גילוי עריות נו. שויין ..
בכל אופן אני בטוח שהראש ישיבה שלך גם לגלוש באינטרנט לא מרשה אז אם כבר בא להתנדב במד"א

בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/8/2003 18:09 לינק ישיר 

ארגון הצלה גם כן קבע קריטריון שמונע מבחורים להכנס לארגון מכיוון שצריך להיות נשוי ע"מ להתקבל לארגון הצלה.

אכן,כפי שאמרת בהרבה ישיבות אוסרים על התלמידים כל פעילות אחרת מלבד הישיבה בישיבה וללמוד וממילא גם התנדבות במד"א אסורה.
אולם ישנם בחורים רבים המתנדבים במד"א אשר לומדים בישיבות .
כל ישיבה והנוהלים שלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 18:02 לינק ישיר 

אני לרגע לא חולק עליך ואמסכים איתך בכל מילה, אבל....
עד כמה שאני יודע לא מרשים בכמעט שום ישיבה (חרדתי לא תיכונית) להתנדב, אפילו לא בחב"ד שנחשביפ פתוחים... ושמעתתי שהרבה "ראשי- ישיבות" יצא נגד ההתנדבות, אז....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 17:41 לינק ישיר 

מה דבר יותר חשוב,יותר מיוחד, יותר חוקי ויותר הלכתי מלהציל חיים של יהודים?
מה יותר יפה מלעזור ולסייע לאחים שלנו בכל מיני מצבים קשים שהם נמצאים בהם?..

תתנדב במד"א ותראה סיפוק מהו.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 17:35 לינק ישיר 

דבר ראשון תודה רבה.
דבר שני, אין "בעיה הלכתית" להתנדב במד"א?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 17:04 לינק ישיר 

ראשית כל ידידי תרשה לי לברכך על הרצון הטוב לסייע ולעסוק בהצלת חיים.

ישנם שני דברים שונים .
א. את הקורסים מעביר מגן דוד אדום ורשימת הקורסים מגוונת החל מ44 שעות ,88 שעות, קורס מסייעי( אט"ן) לניידות טיפול נמרץ, קורס תער"ן(תחנת עזרה ראשונה ניידת) יש קורס מאמני החייאה ועוד ..
את רשימת הקורסים,זמניהם ושאר הפרטים תוכל לברר במשרדי ההדרכה במגן דוד אדום באיזור מגורך.

שנית יש את ארגון הצלה אשר עובד יד ביד עם מד"א והוא מורכב מכונני מד"א בלבד.
הצלה ירושלים הציב תנאים לקבלה והם:א. להיות כונן במד"א + קוד כונן, התנדבות קבועה במד"א והמתנדב צריך להיות נשוי.

בכדי להיות כונן מד"א צריך להיות בן 21 ממילא לא תוכל להיות כונן/חבר בהצלה. (עדיין)..

ההמלצה עבורך היא לעבור קורס עזרה ראשונה במד"א באיזור מגורך ולהתנדב בקביעות ובכך לסייע בהצלת חיים בצורה הטובה ביותר.

תרשה לי לאחל לך ברכה והצלחה !!

ואם יש לך עוד שאלות נשמח לעזור לך בכל דבר.

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 27/08/2003 17:05:02



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שלום! אני בן 18 ומענין להתנדב בהצלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext