| נשלח ב-27/8/2003 17:25 |
|
| |
האם יש שיתוף פעולה בין הנהלת מד"א להצלה?
נושא שמאד מעניין אותי.
האם יש קשר בין הנהלת מד"א י-ם , אבי זוהר,יוני יגודובקי,דובי מייזל,אבי חובב ועוד ממדא מרכז עם הצלה?..
שמעתי שיש עימותים בין מד"א לזק"א , אבל אף פעם לא דיברו על היחסים בין מד"א להצלה..אולי מישהו פה יחכים אותנו בעניין.
|
|
|
|
| נשלח ב-28/8/2003 13:41 |
|
| |
אכן פרט חשוב שלא ציינו.
שירה תודה..
|
|
|
|
| נשלח ב-28/8/2003 10:25 |
|
| |
אם כבר הזכרת את השבת נופש שהיתה... אז להזכיר לכולם, שהשבת היתה אמורה להתקיים במועד אחר, ובגלל פרוץ המלחמה עם עירק, ביקשו ראשי מד"א מהצלה - לא להוציא את כל המתנדבים מחוץ לעיר ולדחות את השבת לאחרי המלחמה.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 20:16 |
|
| |
מד"א והצלה עובדים בשיתוף פעולה מעניין ופורה,
ולכן קוראים למנכ"ל אבי זוהר מנכ"ל הצלה,
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 17:50 |
|
| |
הקשר בין מנהלי מד"א ומנהלי ומתנדבי הצלה הוא קשר מדהים.
ארגון הצלה ירושלים הינו חלק בלתי נפרד ממגן דוד אדום ומשמש את הכוננים של מד"א בירושלים ומחוצה לה.
השמות שהזכרת הינם מידידי ותומכי הארגון בלב ונפש.
העובדה כי הצלה ירושלים הינה גוף אחיד עם מד"א ואינו גוף חיצוני,
העובדה כי מתנבי הצלה הם הם מתנדבי מד"א, העובדה כי מתנדבי הצלה הינם כונני מד"א גורמת לכך שהקשר בין מגן דוד אדום ומנהליו להצלה ירושלים הוא קשר בר קיימא .
אבי זוהר מנכ"ל מד"א מכונה בפי מתנדבי הארגון מנכ"ל הצלה בגלל הקשר ההדוק בינו ובין הצלה, וכמו כן גם המנהלים האחרים במד"א כמו יוני יגודובסקי,דובי מייזל,אבי חובב ועוד יקרים קשורים בלב ונפש למנהלי ומתנדבי הצלה.
תוכל לראות זאת באירועים של הצלה כאשר כל המנהלים שציינת ועוד כדוגמת מוטי בורשטיין ואלי יפה מתייצבים ומחזקים את מתנדבי הארגון.
ראינו את זה בשבת הנופש, ביום הכיף באשקלונה ועוד..
הקרבה בין מדא והצלה הוא חלק חשוב ביותר במערך ההצלה והחירום, לארגון הצלה אין כל קשר לעימותים ולויכוחים ולה רק חלק בהצלת חיים מתוך שיתוף וקירוב לבבות.
|
|
|
|
|