בית פורומים הצלה ומדא ישראל

האם יש שיתוף פעולה בין הנהלת מד"א להצלה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/8/2003 17:25 לינק ישיר 
האם יש שיתוף פעולה בין הנהלת מד"א להצלה?

נושא שמאד מעניין אותי.
האם יש קשר בין הנהלת מד"א י-ם , אבי זוהר,יוני יגודובקי,דובי מייזל,אבי חובב ועוד ממדא מרכז עם הצלה?..
שמעתי שיש עימותים בין מד"א לזק"א , אבל אף פעם לא דיברו על היחסים בין מד"א להצלה..אולי מישהו פה יחכים אותנו בעניין.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 13:41 לינק ישיר 

אכן פרט חשוב שלא ציינו.
שירה תודה..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 10:25 לינק ישיר 

אם כבר הזכרת את השבת נופש שהיתה... אז להזכיר לכולם, שהשבת היתה אמורה להתקיים במועד אחר, ובגלל פרוץ המלחמה עם עירק, ביקשו ראשי מד"א מהצלה - לא להוציא את כל המתנדבים מחוץ לעיר ולדחות את השבת לאחרי המלחמה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/8/2003 20:16 לינק ישיר 

מד"א והצלה עובדים בשיתוף פעולה מעניין ופורה,
ולכן קוראים למנכ"ל אבי זוהר מנכ"ל הצלה,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 18:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

http://hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=567372

האשכול של אשקלונה תראה ידידי את התמונות ותתרשם מהידידות העמוקה.

והנה העליתי עבורך את התמונה של יו"ר הצלה דוקי גרינוולד עם מנכ"ל מד"א אבי זוהר ביום הכיף של מתנדבי הצלה באשקלונה בשבוע שעבר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 17:50 לינק ישיר 

הקשר בין מנהלי מד"א ומנהלי ומתנדבי הצלה הוא קשר מדהים.
ארגון הצלה ירושלים הינו חלק בלתי נפרד ממגן דוד אדום ומשמש את הכוננים של מד"א בירושלים ומחוצה לה.

השמות שהזכרת הינם מידידי ותומכי הארגון בלב ונפש.
העובדה כי הצלה ירושלים הינה גוף אחיד עם מד"א ואינו גוף חיצוני,
העובדה כי מתנבי הצלה הם הם מתנדבי מד"א, העובדה כי מתנדבי הצלה הינם כונני מד"א גורמת לכך שהקשר בין מגן דוד אדום ומנהליו להצלה ירושלים הוא קשר בר קיימא .

אבי זוהר מנכ"ל מד"א מכונה בפי מתנדבי הארגון מנכ"ל הצלה בגלל הקשר ההדוק בינו ובין הצלה, וכמו כן גם המנהלים האחרים במד"א כמו יוני יגודובסקי,דובי מייזל,אבי חובב ועוד יקרים קשורים בלב ונפש למנהלי ומתנדבי הצלה.

תוכל לראות זאת באירועים של הצלה כאשר כל המנהלים שציינת ועוד כדוגמת מוטי בורשטיין ואלי יפה מתייצבים ומחזקים את מתנדבי הארגון.
ראינו את זה בשבת הנופש, ביום הכיף באשקלונה ועוד..

הקרבה בין מדא והצלה הוא חלק חשוב ביותר במערך ההצלה והחירום, לארגון הצלה אין כל קשר לעימותים ולויכוחים ולה רק חלק בהצלת חיים מתוך שיתוף וקירוב לבבות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > האם יש שיתוף פעולה בין הנהלת מד"א להצלה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext