בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לראשונה בזק"א מודים "הצלה שיחקו אותה"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/8/2003 17:31 לינק ישיר 
לראשונה בזק"א מודים "הצלה שיחקו אותה"

שוחחתי אתמול עם ידידים מזק"א ולראשונה שמעתי מהם מחמאות לצוות הארגוני של הצלה ירושלים.

המחמאות באו בהקשר לאירוע שהיה אתמול שם הצלה ירושלים הפתיעו את כולם את בלומברג,את הקהל ואת זק"א והשיקו אופנוע חדש לזכותו של בלומברג.

ראיתי בפורום כאן את התמונות של האופנוע על הבמה והבנתי על מה ולמה אמרו בזק"א הבוקר "הצלה שיחקו אותה".

זה נראה כמו פריצת דרך מוצלחת בהצלה ירושלים

בכל אופו מברוק..בשם ידידיי מהצלה וזק"א.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/9/2003 23:22 לינק ישיר 

התמונה האחרונה - לא משהו !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2003 02:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יו"ר הצלה עם בלומברג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/9/2003 02:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אם כבר הזכרתם את מר צביקה ברג שידוע כאיש חסד ורב פעלים .
אז אספר לכם איך הוא הגיע לטקס
הוא עשה שבוע חופש למשפחות נפגעי טרור במלון היאט ,והצליח לעלות על פניהם של רבים מן הילדים חיוך שלא נראה על פניהם זמן רב

מצורף תמונה שלו עם כמה מן הילדים ויו"ר הצלה מקבלים את פניו של בלומברג בכותל

צילום-יוני צור



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/9/2003 17:57 לינק ישיר 

אולי די להיות ילדים קטנים ולהפסיק לריב, כולנו כאן להציל חיים חאלס כבר עם הויכוחים, למי יש אבא עם סולם יותר גבןה, ואיזה אמא יודעת לאפות יותר טוב, די ילדים קטנים!!!
ובאותה הזדמנות, מישהו יכולל ענות לי על השאלה על השיבוצים??!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/9/2003 16:31 לינק ישיר 

הצלה שחקו אותה שוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/9/2003 15:45 לינק ישיר 

למען_החיים היקר אני לא חושב ששיקול דעתך צודק בזה שהורדת את התגובה,
ואם אתה מפחד מהאמת אז תסגר את הפורם,,,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/9/2003 13:35 לינק ישיר 

המפחיד וצוזמן
תגובתכם נמחקה.
כאן לא המקום להשמצות ולהתנגחויות.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-29/8/2003 03:16 לינק ישיר 

צודק !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/8/2003 19:07 לינק ישיר 

ידידי,
ר' בנצי רוירינג הינו כונן הצלה ירושלים ומתנדב מד"א ולכן תמונתו כיכבה והוא פעל באופן ובצורה חוקית ואתית כאשר לבש את האפוד הרגיל והקבוע בחוק של כונני הצלה וחירום.

בתמונה השניה שהבאת אכן רואים את ר' אוירנינג במדים של זק"א וזה יפה שהרב אוירינג חבר גם בארגון החסד שלכם .
מכל מקום לא מצאנו לנכון לשים את תמונתם של חברי זק"א עם האפודים שלהם בפרום של מדא והצלה.
כמו שלא שמנו את התמונה של ארגונו של חברינו צביקה ברג שהגיע גם לטכס, כאן זה פורום של מדא והצלה.

זה לא אישי יקירי.

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 29/08/2003 0:34:03



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 17:16 לינק ישיר 

ושיחליטו בהצלה אם משתמשים עם תמונתו של בן ציון אוירינג רק כשהו לובש אפודה של מד"א או גם בכל מצב אחר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 02:45 לינק ישיר 

ידידי יש מושג להנציח דבר לכבוד מישהו. לא רק לזכרו. זה יותר מקובל בארה"ב ובאירופה אולם זה דבר מקובל וידוע בעולם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 19:59 לינק ישיר 

עד היום ידעתי שנותנים אופונוע או אמבולנס לאדם שנפטר,
מה קרה הפעם ששינו מהמקובל?
ואולי כי ר"ע ניו יורק הוא סוס מת בעירו !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 17:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי ביר באירוע המרגש אמש , בתמונה מר בלומברג מודה למתנדבי הצלה על מסירותם ועזרתם למען הזולת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 17:52 לינק ישיר 

אכן מגיעה התודה והברכה לכל מארגני הערב אתמול בירושלים ובראשם ר' אלי ביר אשר יזמו את השקת האופנוע ודאגו לקבלת הפנים המיוחדת והחמה לראש עירית ניו יורק.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לראשונה בזק"א מודים "הצלה שיחקו אותה"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext