בית פורומים הצלה ומדא ישראל

המשך העשרות- קרטיה..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/9/2003 21:23 לינק ישיר 
המשך העשרות- קרטיה..

הרבה פעמים שאני מגיעה למקרה והמטופלים לוקחים קרטיה, מעצבן אותי שיודעים שזה משהו שקשור ללב, אז קחו תקראו והחכימו!!!
בהצלחה... :-)
http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=40



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/9/2003 02:58 לינק ישיר 

מעניין,
תודה על החריצות וההשקעה,החכמת אותנו!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > המשך העשרות- קרטיה..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext