בעזרת ה' נפרסם להבא את מועדי הקורסים המאורגנים ע"י הצלה במד"א ועל הפרטים .
הקורס הנוכחי לא היה לציבור הרחב אלא לקבוצה מסויימת.
נשלח ב-15/9/2003 19:16
האם אפשר להודיע לפני שמתחיל קורס, ולא כשכבר לא מתקבלים פניות?
נשלח ב-15/9/2003 11:10
אכן אמש החל קורס 88 ברחביה לא מתקבלות פניות נוספות לקורס ברחביה
נשלח ב-15/9/2003 05:16
I am an NY licensed EMT, how can I join Hatzalah and Mad"a?
נשלח ב-15/9/2003 03:12
ע"מ לקבל אישור כונן מד"א יש צורך להתנדב שנה חובש (88)
נשלח ב-15/9/2003 00:04
שמעתי שנפתח היום קורס של הצלה ירושלים באיזור רחביה.
זה נכון?
נשלח ב-14/9/2003 19:55
אכן כן. לפי תקנון גדוד הכוננים של מד"א על כל כונן להיות בעל רכב.
נשלח ב-14/9/2003 19:14
האם צריך רשיון נהיגה ורכב כדי להתנדב להצלה ?
נשלח ב-7/9/2003 00:40
קורס 60 אינו מספיק כדי להיות כונן ולקבל קוד כונן עליך להשלים את השעות ל 88 קורסים כאלו נערכים מדי פעם במדא.
להצלה אין יותר כאלו קורסים כיוון שכל החברים כבר השלימו את השעות האלו.
נשלח ב-6/9/2003 20:46
עברתי קורס של שישים שעות האם זה יכול לעזור לי במשהו, ואם לא, איפוא ומתי אני יכול להשלים ל88, בחודשים האחרונים אין קורסים במדא
נשלח ב-5/9/2003 02:57
אכן למען החיים הביא את כל ההוראות והנקודות הנדרשות להיות חבר בהצלה ירושלים.
נשמח לראותך בין שורותינו מציל חיים ומסייע לאחינו בכל יום ובכל שעה.
נשלח ב-5/9/2003 01:31
דבר ראשון תודה על השאלה המחמיאה.
עמ"נ להצטרף ל"הצלה ירושלים" - "עזרה
ראשונה מהירה" - "מגן דוד אדום"
צריך להתקיים מס' תנאים:
א. לעבור קורס של לפחות 88 שעות ע"י מחלקת ההדרכה של מד"א.