כוננות על במד"א י-ם מחשש לפיגועי נקמה.
כוננות על במגן דוד אדום בירושלים ובארגון הצלה לאור ההפצצה שהיתה אמש על אחמד יאסין מנהיג החמאס בעזה.
כאמור החמאס הבטיח נקמה כואבת ובשילוב עם התפילה והתחינה לבורא העולם שיאמר די לצרותינו ושלא נראה עוד צער ושכול , במד"א ירושלים מוכנים לכל אירוע שלא יהיה ומוכנים לסייע ולהציל את חייהם של הנזקקים בכל מצב גם הקשים ביותר.
נקוה שנתבדה ושנוכל לחיות בנחת ובשקט ושהכוננות תשאר בגדר תיאורתי בלבד ולא מעשי.
|
|