בברוקלין מחפשים אנשי השומרים והצלה אחרי שני נערות שנעלמו. לא ידוע סיבת העלמותם ועדיין אין קצה חוט בפרשה. תוקן על ידי - ה_צ_ל_ה - 07/09/2003 22:03:45
לפי ידיעות הבנות חזרו הביתה בשלום תודה לכל המחפשים והמחפשות
עוד כתבה .. http://wcbs.dayport.com/launcher/5377/?tf=chtopsviewer.tpl
כתבה ב CBS בנושא הנערות http://wcbs.dayport.com/launcher/5367/?tf=chtopsviewer.tpl