בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רופא בכיר בשערי צדק נהרג בפיגוע !!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/9/2003 01:47 לינק ישיר 
רופא בכיר בשערי צדק נהרג בפיגוע !!!!!

רופא בכיר ממנהלי חדר המיון בשערי צדק נהרג בפיגוע הקשה הערב בירושלים.

ביתו של הרופא אמור להנשא מחר ומאושפזת במצב קשה בביה"ח מחוסרת הכרה.

אסון נפל על המשפחה ששם ההרוג טרם הותר לפרסום ועל כל בית החולים שערי צדק .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 07:39 לינק ישיר 

ד"ר אפלבאום היה מרצה שלי ב"רפואה דחופה"
אדם גדול, מומחה בשטח רפואת החירום, למדנו ממנו המון, כאדם וכרופא.

יהי זכרו ברוך.

בשורות טובות ,
אמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 02:18 לינק ישיר 

ככל הנראה גם ביתו נהרגה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רופא בכיר בשערי צדק נהרג בפיגוע !!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext