רופא בכיר ממנהלי חדר המיון בשערי צדק נהרג בפיגוע הקשה הערב בירושלים. ביתו של הרופא אמור להנשא מחר ומאושפזת במצב קשה בביה"ח מחוסרת הכרה. אסון נפל על המשפחה ששם ההרוג טרם הותר לפרסום ועל כל בית החולים שערי צדק .
ד"ר אפלבאום היה מרצה שלי ב"רפואה דחופה" אדם גדול, מומחה בשטח רפואת החירום, למדנו ממנו המון, כאדם וכרופא. יהי זכרו ברוך. בשורות טובות , אמן.
ככל הנראה גם ביתו נהרגה.