בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אריה: ראיתי את הפיצוץ ממול -עדויות!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/9/2003 05:11 לינק ישיר 
אריה: ראיתי את הפיצוץ ממול -עדויות!!!

אריה יפה מתנדב מד"א ו"הצלה ירושלים" חניך קורס פרמדיקים היה במסעדה ממול בעת בפיצוץ
אריה מספר: הייתי באמצע לאכול עם כמה מתנדבים נוספים ולפתע שמעתנו פיצוץ אדיר מחריד אוזניים, יצאתי החוצה מהמסעדה לעיני נגלה מראה מחריד של עשרות פצועים חלקם פצועים קשה וגם הרוגים
מייד דיווחתי במירס הקבוצתי של "הצלה ירושלים":
"פיצוץ ברחוב עמק רפאים בקפה הילל עשרות נפגעים להודיע מייד למד"א,"
ורצתי לטפל בפצועים ששכבו בכניסה למסעדה טיפלתי בבחורה צעירה מחוסרת הכרה ואז התחילו להגיע שאר הכוחות של מד"א והכוננים -"הצלה ירושלים" ,הטיפול היה מקצועי וזריז ולא בזבזנו זמן בשטח העמסנו מייד את הפצועים קשה לאמבולנסים ונטנים של מד"א שפינו לבתי החולים השונים.
דוד גרינוולד יושב ראש הצלה ירושלים הגיע גם הוא לזירה מייד עם שמיעת הודעתו של אריה
דוד שהיה הראשון לטפל בפצועים בפיגוע היום בצריפין מוסר : גם פיגוע בצהרים וגם פיגוע בערב- לא הייתי מוכן נפשית לעוד פיגוע רק הגעתי מחתונה של חבר קרוב וכבר אני מטפל בבת של הרופא האחראי של מד"א שאמורה הייתה להתחתן מחר בערב , אני מרגיש סחוט , עדין לא הספקתי להשלים ציוד החייאה ותחבושות מהפיגוע בצריפין וכבר אני מטפל בעוד פיגוע ועם מחסור של ציוד, אני יודע שאני לא היחיד- המתנדבים הרבים שלנו שבורים מכל מה שראו ביום האחרון.
גלעד בוק פרמדיק בכיר ממד"א שהיה אחראי בשטח מטעם מד"א והצלה הגיע גם הוא מיד למקום גלעד סיפר : הייתי בביתי כמה רחובות מהמקום לפתע שמעתי פיצוץ עז מאזור עמק רפאים מיד קפצתי לנעלי וטסתי לאוטו הפרטי שלי ואז הגיע ההודעה על הפיצוץ והמיקום המדויק כשהגעתי לשטח כבר היו כמה מתנדבים במקום מיד לקחתי עלי את הפיקוד מניר בוזגלו כונן מד"א והצלה והתחלתי מייד לכוון את הכוחות למקום ולדאוג שכל פצוע יקבל טיפול מיידי ,
גלעד מוסיף הרסיסים היו בכל מקום דם והרס רב נערים ונערות רבים פצועים והרוגים הכל התפזר בכל מקום אבל אני מאוד התרשמתי מהטיפול והפינוי המהיר של הכוחות שפעלו בקור רוח ובמקצועיות רבה.
אלי ביר מפקד הצלה ירושלים שקיבל גם הוא את הדיווח של אריה הוסיף ואמר כשהגעתי למקום דקות ספורות לאחר הפיצוץ ראיתי את האנשים ששכבו שם בכניסה למסעדה היתה המולה מסביב ניגשתי לראשון הקרוב אלי על מנת לטפל בו וראיתי שהוא כבר בלי דופק רופא שעמד ליד צעק לי הוא מת תמשיך הלאה , הבטתי עליו שוב וראיתי פנים מוכרות חשבתי לעצמי זה ד"ר אפלבוים?! ואז אמרתי לא יכול להיות הוא עכשיו בשערי צדק מציל חיים והמשכתי הלאה לעזור בטיפול ,
לאחר כמה דקות שהנפגעים פונו מהמקום ניגשתי שוב אליו ושאלתי את הרופא של מד"א שקבע את מותו זה דיויד ? הוא אמר לי עם דמעות בעיניים כן , עד עכשיו אני לא מאמין - אדם שהציל כל כך הרבה חיים בחייו הקצרים נהרג ככה ועוד יום לפני חתונתו של ביתו שגם היא נהרגה זה היה הקטע שהיה הכי קשה בשבילי באירוע הקשה .
מתנדבים רבים שהגיעו מיידית למקום עקב הקרבה לביתם מסרו שעל אף שהמחבל המתאבד פוצץ את עצמו בפתח המסעדה העוצמה היתה רבה שגם אנשים בתוך המסעדה וגם שמחוצה לה נפגעו ונהרגו.
בית הצלה ירושלים ומגן דוד אדום מתפלל להחלמתם של הפצועים מהפיגועים של אתמול.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 15:04 לינק ישיר 

בכל פיגוע יש את הסיפור הקשה שאחריו לא יכול להיות יותר גרוע..כך היה עם משפחה שלימה בסבארו..כך היה עם התינוקות באוטובוס וכך היום עם אב וביתו שנהרגו ביום כלולתם.

בית מדא והצלה ירושלים משתתפים בצערם העמוק של משפחת אפלבאום על מות אביהם הנערץ והמדהים יחד עם ביתו הכלה היקרה נאוה הי"ד.

מי יתן ולא תדעו עוד צער...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 13:49 לינק ישיר 

אכן,

גם אני שמעתי שהיה מתלמידי הגאוןר' ישראל זאב גוסטמן, (בעל "קונטרסי שיעוים") שחיבבו מאוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 10:51 לינק ישיר 

ד"ר דוד אפלבאום הי"ד זצ"ל היה ידוע כרופא גדול שהקים את הרפואה הדחופה בירושלים.
אני הכרתי אותו מפן אחר. הוא היה תלמיד חכם מן המנין, תלמיד של הרב אהרן סולובייצ'יק זצ"ל, ובהגיעו לירושלים הצטרף ללימוד קבוע אצל הרב גוסטמאן זצ"ל ראש ישיבת נצח ישראל.
ת"ח גדול ורופא גדול שהבין שאין הוא הרופא, אלא שזכה להיות שלוחו של הקב"ה.
תנחומי כולנו לכל משפחת אפלבאום. יהי זכרם ברוך - ת.נ.צ.ב.ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/9/2003 10:16 לינק ישיר 

ד"ר אפלבאום היה מרצה שלי לרפואה דחופה.
למדנו ממנו רבות, כאדם וכמטפל...
יהי זכרו ברוך.

שנשמע בשורות טובות,
אמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 09:20 לינק ישיר 

לפי מה שמספרים מדובר באדם צדיק באדם מיוחד 'ממש אותו ואת ביתו' ביום אחד גיוואלד לקרוא לבכות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 06:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד אחד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 06:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד תמונה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 06:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות אחרונות של ד"ר אפלבוים ז"ל מלפני כשבועים בטקס זכרון להרוגי קו 2 עם מר בלומברג
באדיבות הצלה ירושלים
בטקס הושק אופנוע לעזרה ראשונה מהירה להצלה ירושלים כונני מד"א לכבוד מר בלומברג ולזכר ההרוגים בפיגוע ,
ד"ר אפלבוים אמר לביר באותו הטקס "אני מקווה ומתפלל שכל האופנועים הבאים של "הצלה ירושלים" יהיו לפעילות של יולדות וחסד וחלילה לא לפיגועים"
לצערנו האופנוע הזה ועוד אופנועי הצלה ירושלים היו בפיגוע האחרון שבו הוא וביתו נהרגו.
אנו מקוים שזאת תהיה הפעם האחרונה ושתפילותיו של צדיק זה יתקיימו .

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 10/09/2003 7:22:11



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אריה: ראיתי את הפיצוץ ממול -עדויות!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext