בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ההזמנה לחתונה שלא תהיה!! אפלבוים..!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/9/2003 15:19 לינק ישיר 
ההזמנה לחתונה שלא תהיה!! אפלבוים..!!!
מצורף קובץ

ההזמנה של החתונה שהיתה אמורה להתקיים היום בלילה של נאוה אפלבוים הי"ד ..
לבכות..



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/9/2003 10:56 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/upload01/030911_092816-1844_4.jpg



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 15:49 לינק ישיר 

הרופא הבכיר ובתו שעמדה להתחתן נרצחו בפיגוע



הלם ואבל ליוו את הטיפול בפצועים בחדר המיון של בית החולים "שערי צדק": אחד ההרוגים בפיגוע הוא מנהל חדר המיון, ד"ר דוד אפלבוים, שנהרג יחד עם בתו - שעמדה להתחתן היום. החתן, שהגיע ושמע את הבשורה הקשה איבד את הכרתו


זה קרה בחדר המיון של בית החולים "שערי צדק": בעוד צוות הרופאים והאחיות מטפל בבהילות בעשרות הפצועים שזרמו מזירת הפיגוע בקפה הילל, חלפה הידיעה מפה לאוזן: אחר ההרוגים בפיגוע הוא מנהל חדר המיון, ד"ר דוד אפלבוים, אחד הרופאים הבכירים והאהובים בבית החולים.



ד"ר אפלבוים, בן 50, נהרג בבית הקפה יחד עם בתו נאוה, בת 20, שהיתה אמורה היום (ד') להתחתן עם בחיר ליבה. האב והבת הלכו לשתות קפה ביחד, לפגישה אחרונה לפני החתונה. הם לא חזרו. אחד הפראמדיקים של מד"א זיהה את האב כבר בשטח, והודיע לבית החולים.



אחיות ורופאים עמדו ובכו, בעוד ים הפצועים המידמם ממשיך לגעוש סביבם. נתן, בנו הצעיר של ד"ר אפלבוים, הגיע לחדר המיון, נעמד בפתח וקרע את בגדו, לאחר ששמע את הבשורה הקשה ממנהל בית החולים. "אבא היה אחד מל"ו צדיקים", אמר בשקט ל-ynet, "הוא הקדיש את כל חייו להצלת חיי אדם וזכה בפרס יו"ר הכנסת. נאוה היקרה... היתה צריכה להתחתן היום. הם יצאו ערב אחרון לפני החתונה לדבר".



הבן סיפר כיצד גילה את שאירע למשפחתו: "הלכתי לישון טוב בשביל לקום רענן לחתונה. פתאום שמעתי אמבולנסים. ההרגשה לא היתה טובה. רצתי למקום הפיגוע ולא מצאתי אותם. הגעתי לבית החולים כי חשבתי שאבא שלי יידע מה קרה. הוא תמיד ידע". גם הרעייה דבורה ויתר בני המשפחה הגיעו לחדר המיון, שהיה עבורם בית שני.




החתן המיועד, חנן סאנד, הגיע לחדר המיון וכששמע את הבשורות הקשות איבד את הכרתו. הוא נזקק לטיפול רפואי.

"אלפי ירושלמים חייבים לו את חייהם"

ד"ר אפלבוים שב רק שלשום מניו יורק, כדי להשתתף בחתונת בתו. עמיתיו לעבודה סיפרו כי צחוק הגורל היה כי העניק שם שורת הרצאות בנושא היערכות לפיגועים בבתי חולים ופיגועים ביולוגיים.





הוא רכש את הכשרתו באוניברסיטת קליבלנד בארה"ב. לפני למעלה משנה קיבל את תפקיד מנהל חדר המיון ב"שערי צדק". הוא נחשב לאחד המומחים הבכירים בישראל ברפואה דחופה. כמנהל חדר המיון הציב יעד לקיצור משכי השהייה בחדר המיון.



עמיתיו לעבודה מספרים על רופא בעל אישיות מקסימה, איש משפחה למופת ובעל השכלה רחבה. "אלפי ירושלמים חייבים לד"ר אפלבוים את חייהם", הספיד אותו ד"ר יונתן הלוי, מנכ"ל שערי צדק. "זה אובדן קשה מאוד".



ב"שערי צדק" לא יכלו להאמין שהחתונה הגדולה שתוכננה להיום, כבר לא תתקיים. במקומה יילכו בני משפחת אפלבוים, קרוביהם וידידיהם, להלווית האב הרופא ובתו הכלה המיועדת, שנרצחו זה בצד זו.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2751242,00.html



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 15:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה נוספת . עין מי לא תדמע..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2003 15:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות מההלוויה של נאוה אפלבוים ואביה הגדול.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ההזמנה לחתונה שלא תהיה!! אפלבוים..!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext