בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ברכות למפקד "הצלה" אלי ביר להולדת הבן!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/9/2003 21:32 לינק ישיר 
ברכות למפקד "הצלה" אלי ביר להולדת הבן!!!

אלפי ברכות מקרב הלב למנהל ומפקד הצלה ירושלים ר' אלי ביר להולדת בנו בשעה טובה.
יהי רצון שתזכה להכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו ושתגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים!!!!

מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב!!!!

מאת צוות הצלה ירושלים -מחלקת אינטרנט.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/10/2003 04:31 לינק ישיר 

אלי אתה עושה עבודה נפלאה תמשיך כך מעריכים אותך מאוד אז הרבה הרבה מזל טוב!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2003 10:43 לינק ישיר 

מזל"ט מזל"ט מזל"ט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/10/2003 22:34 לינק ישיר 

ברכות לבביות למפקד הנערץ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/10/2003 17:16 לינק ישיר 

אני שמח לשמוע...שיש אנשים נחמדים
ושיהיה לך שנה טובה וחג שמח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/10/2003 11:05 לינק ישיר 

ANGEL22 ,אני אמנם אמא, אבל לא של התינוק הזה .
ואכן אני מכירה את משפחת ביר לא הכרות עמוקה .
הם אנשים מאד נחמדים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/10/2003 18:15 לינק ישיר 

את ה-א-מ-א במקרה? או סתם קרובה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/10/2003 13:02 לינק ישיר 

קשש1 מה נזכרתם עוד מעט כבר מתפרסמות ברכות לבר מצוה .סתתתתם.
נכון אתם צודקים ברכות מתקבלות תמיד וטוב מאוחר מלא כלום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/10/2003 10:06 לינק ישיר 

שיהיה לו מז"ט שיגדל בעקבות אביו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/9/2003 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי מקבל ברכה להולדת הבן מנשיא הארגון הגאון ר' משה הלברשטאם שליט"א.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/9/2003 16:55 לינק ישיר 

מזל טוב אלי אני המום..איזה יופי.
שיגדל לתורה לחופה ולמעשים טובים!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2003 14:38 לינק ישיר 

שואו איזה מתוק!!

שיגדל לתורה לחופה ולמעשים טובים!!!
ושילך בדרכי אביו ואמו היקרים!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/9/2003 16:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

העיקר שיהיה הרבה נחת.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/9/2003 16:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עם סיגר.. להרגיל מקטנות...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/9/2003 16:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי המאושר עם הביבי



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/9/2003 03:57 לינק ישיר 

מפקד???

נשמע לא רע!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ברכות למפקד "הצלה" אלי ביר להולדת הבן!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext