אלפי ברכות מקרב הלב למנהל ומפקד הצלה ירושלים ר' אלי ביר להולדת בנו בשעה טובה.
יהי רצון שתזכה להכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו ושתגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים!!!!
מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב!!!!
מאת צוות הצלה ירושלים -מחלקת אינטרנט.
נשלח ב-15/10/2003 04:31
אלי אתה עושה עבודה נפלאה תמשיך כך מעריכים אותך מאוד אז הרבה הרבה מזל טוב!!!
נשלח ב-9/10/2003 10:43
מזל"ט מזל"ט מזל"ט
נשלח ב-8/10/2003 22:34
ברכות לבביות למפקד הנערץ
נשלח ב-8/10/2003 17:16
אני שמח לשמוע...שיש אנשים נחמדים
ושיהיה לך שנה טובה וחג שמח
נשלח ב-8/10/2003 11:05
ANGEL22 ,אני אמנם אמא, אבל לא של התינוק הזה .
ואכן אני מכירה את משפחת ביר לא הכרות עמוקה .
הם אנשים מאד נחמדים.
נשלח ב-7/10/2003 18:15
את ה-א-מ-א במקרה? או סתם קרובה?
נשלח ב-7/10/2003 13:02
קשש1 מה נזכרתם עוד מעט כבר מתפרסמות ברכות לבר מצוה .סתתתתם.
נכון אתם צודקים ברכות מתקבלות תמיד וטוב מאוחר מלא כלום.