הגר"מ הלברשטאם בניחום אבלים אצל אפלבוים מצורף קובץ
משלחת של "הצלה ירושלים" בראשות נשיא האירגון הגאון ר' משה הלברשטאם שליט"א הגיעה במוצש"ק לניחום אבלים אצל משפחת אפלבוים שאבי המשפחה וביתו נרצחו בפיגוע בקפה הלל.
דר' אפלבוים היה ממקימי ארגון "הצלה ירושלים" ומורה דרכה בכל הנושאים הרפואים. מדי פעם היה מקיים פגישות והתיעצויות בכל הנוגע להצלת חיים והשיפורים שצריך לעשות כדי להפיק את התועלת המירבית מהגשת העזרה המיידית שנעשית ע"י אירגון "הצלה ירושלים"- חובשי "מגן דוד אדום".
בעת ניחום האבלים הודיע הרב שליט"א על פתיחת כולל שישי שבת לע"נ האב וביתו ויתר הנרצחים הי"ד.
המשלחת בביקור התנחומים.
נשלח ב-15/9/2003 14:40
בתמונות נראים הגאון הגדול הגר"מ הלברשטם נשיא הצלה ירושלים, ר' יענקי ברגר מתנדב יקר ומסור,ור' דוקי גרינוולד יו"ר הצלה ירושלים.היהודי עם הכיפה הסרוגה הוא הרב מוטי אלון שהגיע גם לנחם את המשפחה .
נשלח ב-15/9/2003 14:37
הבן עם החולצה האדומה הוא בחור מדהים.
חברי הצלה ירושלים אשר שהו ב"שערי צדק" בזמן הפיגוע התפעלו ממנו כאשר קיבל את הידיעה על מות אביו קרע קריעה כדין ותפקד בצורה מדהימה כראש משפחה וכבחור שקול שאף במצבים נוראיים כמו זה של אביו ואחותו הנרצחים נשאר בשיקול דעת ובתפקוד מלא עם כל הכאב והצער.
סתם מילה טובה עליו..