בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הגר"מ הלברשטאם בניחום אבלים אצל אפלבוים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/9/2003 16:16 לינק ישיר 
הגר"מ הלברשטאם בניחום אבלים אצל אפלבוים
מצורף קובץ

משלחת של "הצלה ירושלים" בראשות נשיא האירגון הגאון ר' משה הלברשטאם שליט"א הגיעה במוצש"ק לניחום אבלים אצל משפחת אפלבוים שאבי המשפחה וביתו נרצחו בפיגוע בקפה הלל.
דר' אפלבוים היה ממקימי ארגון "הצלה ירושלים" ומורה דרכה בכל הנושאים הרפואים. מדי פעם היה מקיים פגישות והתיעצויות בכל הנוגע להצלת חיים והשיפורים שצריך לעשות כדי להפיק את התועלת המירבית מהגשת העזרה המיידית שנעשית ע"י אירגון "הצלה ירושלים"- חובשי "מגן דוד אדום".
בעת ניחום האבלים הודיע הרב שליט"א על פתיחת כולל שישי שבת לע"נ האב וביתו ויתר הנרצחים הי"ד.

המשלחת בביקור התנחומים.




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-15/9/2003 14:40 לינק ישיר 

בתמונות נראים הגאון הגדול הגר"מ הלברשטם נשיא הצלה ירושלים, ר' יענקי ברגר מתנדב יקר ומסור,ור' דוקי גרינוולד יו"ר הצלה ירושלים.היהודי עם הכיפה הסרוגה הוא הרב מוטי אלון שהגיע גם לנחם את המשפחה .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2003 14:37 לינק ישיר 

הבן עם החולצה האדומה הוא בחור מדהים.
חברי הצלה ירושלים אשר שהו ב"שערי צדק" בזמן הפיגוע התפעלו ממנו כאשר קיבל את הידיעה על מות אביו קרע קריעה כדין ותפקד בצורה מדהימה כראש משפחה וכבחור שקול שאף במצבים נוראיים כמו זה של אביו ואחותו הנרצחים נשאר בשיקול דעת ובתפקוד מלא עם כל הכאב והצער.
סתם מילה טובה עליו..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/9/2003 16:54 לינק ישיר 

החתן יושב לשמאלו של הרב הלברשטאם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/9/2003 16:53 לינק ישיר 

לא. החולצות האדומה והירוקה שייכות לבניו של הנרצח.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/9/2003 16:29 לינק ישיר 

עם החולצה האדומה זה החתן ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/9/2003 16:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מודעות האבל שפורסמו מטעם אירגון "הצלה ירושלים"



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/9/2003 16:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/9/2003 16:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הגר"מ הלברשטאם בניחום אבלים אצל אפלבוים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext