בית פורומים הצלה ומדא ישראל

סיפורי משמרת בוקר על אמבולנס לבן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/9/2003 17:43 לינק ישיר 
סיפורי משמרת בוקר על אמבולנס לבן

יזמה חדשה ומעניינת

בעז"ה נביא כאן באשכול זה ובאשכולות נוספים את סיפורם של נהגי האמבולנסים של מגן דוד אדום החברים בהצלה ירושלים עם סיפורם על המשמרות /חוויות ומספר המקרים.

הראשון הוא ר' אלי פולק:



לפניכם מהלך משמרת בוקר היום על אמבולנס לבן מס' 55.
נהג: אלי פולק. חובשים: בנצי ליזרוביץ, יצחקי קרויזר וצבי סטפנסקי.

הקריאה הראשונה לכאורה אופטימית על יולדת ברח' ניסנבוים. מדובר על חודש 9 עם דימום.
מגיעים לבית, האשה (לידה ראשונה) עם בעלה מחכים למטה. עולים לאמבולנס החובשים לוקחים מדדים, תוך כדי מתחקר הנהג על פרטי המקרה ומתברר שהיה דימום גושי מסיבי ללא צירים או לחץ. דופק: 120 לח"ד: 60\100 .סה"כ הריון תקין.
טסים לביקו"ח כשהדבר המחשיד הוא הדופק המהיר אם כי אפשר לתלות זאת בלחץ של לידה ובפרט ראשונה.
מגיעים לביקו"ח מוכנסת ישירות לחדר לידה, במקום מחכה רופא שלאחר שניות זועק: חדר ניתוח דחוף!! ואז החלו לנהור רופאים ואחיות מכל עבר תוך דקות בוצע הניתוח(רק עם הלהב כי לא היה זמן לקת) התינוק יצא ללא נשימה ודופק והחלו בהחייאה.
לאחר מחצית השעה יצא ד"ר פולק ודיווח למשפחה על זה שהם הצליחו להציל את ... האמא! ואם האמבולנס היה מתעכב עוד קצת היא לא היתה בין החיים ר"ל.
מצב זה נוצר עקב היפרדות מוחלטת של השלייה שגרם לדימום מסיבי ברחם ובחלל הבטן כך שכל דקה היא בסכנת חיים.
האמא במצב טוב התינוק זקוק לרחמי שמיים.

בשערי ביקו"ח מקבלים קריאה נוספת על אדם בן 40 לאחר עילפון במבשרת ציון.
במקום נמצא אדם קרדיאלי (הזקוק לניתוח מסתם) עם כאבים בחזה + כאבי ראש דופק: 90 סדיר. לח"ד: 120\180 . הוזמן נט"ן.
כשהחל פינוי לחבירה הנט"ן היה בירושלים במרכז העיר, הוחלט על פינוי בלבן לעי"כ דרך הסטף.

חוזרים מעי"כ מגיעים עד שדרות הרצל מתקבלת קריאה על ת.ד. ליד איצטדיון טדי אשה שנפגעה קשה מרכב.
במקום נמצאה אשה פגיעת ראש מחוסרת ללא דופק ונשימה. יחד עם עוד לבן וכונני "הצלה" מיחידת האופנועים: יובל גושן ואלי כהן החל בפעולת החייאה מלאה כולל החדרת עירוי וכו'
כשהנט"ן הגיע, האשה היתה עם דופק ונשימה. פונתה ע"י הנט"ן אחרי אינטובציה לטראומה בעי"כ.

חוזרים משם מספיקים להגיע עד כביש גולדה ושוב.. ירמיהו פינת מנחת יצחק גברת נפלה ברחוב מדממת. למקום הגיעו חברי יחידת האופנועים של "הצלה": חיים גולדמן ואיתן אוחיון יחד עם החברים: יענקי ברגר ומיקי כהן. לבסוף סירוב.

לא עובר 5 דקות דברי חיים ת.ד. במקום אין נפגעים ביטוחיסטים בלבד.

לוקחים אוויר ו.. דוד ילין נפל ברחוב מדמם. במקום נמצא בן 73 עם קוצב , חתך בראש בעומק של 3 ס"מ ורוחב של 5 ס"מ, בהכרה תשוש. חבלה מזכוכית. דופק סדיר. דימום מסיבי מהראש. איבוד דם רב.
לאחר חבישה והחדרת עירוי פונה לעי"כ כשבדרך הוחלט על פתיחת יחידת הטראומה.

השעה 15.30 חוזרים לתחנה בדרך קונים את הלגימה הראשונה של היום, על אוכל עדיין אי אפשר לחשוב..



אלי היה הראשון באשכול הזה ונשמח לקבל סיפורים מנהגי אמבולנסים בתוספת האשכולות אותם אנחנו נוסיף מנהגים החברים בהצלה ירושלים.




תוקן על ידי - הצלהירשלים - 16/09/2003 17:52:11



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/9/2003 17:53 לינק ישיר 

וואו כמה מקרים....
אנשים לא מבינים כמה אנשי הצלה ירושלים עושים משמרות במדא באופן קבוע,
האשכול הזה יביא את הראיות לכך .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2003 19:42 לינק ישיר 

בלחץ שהיה היום זה בגלל שאתמול בערב היו בערך 7 נהגים, ןסה"כ 15 קריאות כל המשמרת........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2003 20:35 לינק ישיר 

"הצלה ירושלים" ,אני מ-ע-ר-י-צ-ה!!
כל הכבוד! המשיכו לקדש שם שמים ברבים!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2003 21:39 לינק ישיר 

עוד בת בפורום!!!!!!!!!!!

זה כבר לא ייחוד!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2003 21:43 לינק ישיר 

אני כבר מזמן בפורום ,רק שהייתי בתור קוראת ולא בתור מגיבה,ועכשיו הגיע הזמן להתחיל להגיב.
ומה יכול להיות יותר טוב ,לפתוח את התגובות עם מחמאות,שמגיעות להם בכבוד!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2003 23:06 לינק ישיר 

",הצלה ירושלים",מת עליכם !!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/9/2003 13:02 לינק ישיר 

אחי
סחתיין עליכם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/9/2003 15:31 לינק ישיר 

תודה...תודה אני אמסור את איחוליכם וברכותיכם לכל המתנדבים...אם אספיק עד הערב..

לגבי העניין של הגולשות הגיע הזמן לשים מחיצה..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2003 17:50 לינק ישיר 

מחיצה כבר??!! רק התחלנו להנות...

אתם מהנהגים שלא מעלים בנות לאמבולנס?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2003 00:54 לינק ישיר 

אגב, חובשים ונהגים מוזמנים לשתף אותנו בחוויות ובסיפורים ממשמרות אם אצלי בפרטי ואם בכללי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > סיפורי משמרת בוקר על אמבולנס לבן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext