בית פורומים הצלה ומדא ישראל

פנייה נרגשת לכותבי ומבקרי הפורום.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/9/2003 01:45 לינק ישיר 
פנייה נרגשת לכותבי ומבקרי הפורום.

היות ולאחרונה התרבו המקרים בהם אנשים כותבים

ומשמיצים אחד את השני מעל גבי הפורום, ובכך

הופכים את הפורום להתנגחויות בלתי פוסקות עד

כדי ירידה ברמה האינטלקטואלית של הכותבים

וגורמים לקוראים תחושה לא רצינית ובכך הופכים

את הפורום המכובד הזה ללעג.

אי לכך הוחלט:

א. למחוק את כל האשכולות הנגועות במחלוקות.

ב. מי שיכתוב או ישמיץ בצורה לא מכובדת ייחסם.

ג. כותב שיכתוב ידיעה ללא מקור או תוכן

מכובד, ימחק.

ד. הפורום מזמין את כל מי שחפץ להכנס לפורום

בכל שעה להגיב, לכתוב, לשאול, להתעניין,

להחמיא, לעניין, וכו' וכו' העיקר ברוח טובה.


אני מזמין את כל הכותבים להגיב באשכול זה

ולקבל על עצמם את הדברים הנ"ל

בינהם את: הגאון הגדול, וויטי, עדכן, הצלה,

ועוד כותבים מכובדים ורצויים.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/9/2003 15:22 לינק ישיר 

אני????
מה אני עשיתי?...

אני מקבל על עצמי את החוקים של הפורום .

טוב?...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/9/2003 14:39 לינק ישיר 

תיקון להודעה הקודמת:
אני נגד : השמצות טעות בהקלדה בתחילת ההודעה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/9/2003 12:10 לינק ישיר 

אני נגד בכלל ובפרט נגד האירגונים הקדושים הנידונים כאן מד"א זק"א הצלה וכו')אבל ישנם אנשים מסוימים שהקנאה מוציאה אותם מדעתם לפעמים וכותבים כאן דברים שלא היו וצריך להעמיד דברים על דיוקם

ולפעמים יש צורך בביקורת בכל אירגון ותמיד טוב לשמוע ביקורת שנאמרת ברוח טובה



יחיו הקנאים ויסבלו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/9/2003 05:22 לינק ישיר 

אני מקבל על עצמי להגיב בחריפות לכל מי שלא נוהג לפי נוהלי מד"א או לחילופין תוקף ומדבר לא יפה על מד"א או על כונני מד"א , מה עשיתי לא בסדר שאתה מבקש ממני לקבל קבלות למינהם?
הם תוקפים אני מגיב !
לא נוח להם שיכתבו בפורומים משלהם יש להם גם ככה 2 כאלה אתה יודע למה ? כי הם מסוכסכים עם עצמם...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > פנייה נרגשת לכותבי ומבקרי הפורום.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext