אז למען האהבת ישראל שלכם הנה שנה טובה מעודכנת לכווולם
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 19/09/2003 2:28:18
נשלח ב-19/9/2003 15:25
גם אני מצטרף לדבריו של ידידנו עדכן ומברך את כל חברי הפורום בברכת שנה טובה ומבורכת שנה של טוב והצלחה ובריאות כל הימים!!!
שנכתב ונחתם לחיים טובים ארוכים ולשלום!!
נשלח ב-19/9/2003 15:30
גם אני מצטרפת בחום לאחולים ומיחלת ומתפללת לשנה טובה ,שנה שלא תהיה ל"הצלה ירושלים" עבודה ,רק לידות ,ושנכתב לחיים טובים ארוכים ולשלום,בספרם של צדיקים.
אמן!!!