בית פורומים הצלה ומדא ישראל

התינוק הראשון שנקרא ע"ש של ד"ר אפלבוים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/9/2003 22:44 לינק ישיר 
התינוק הראשון שנקרא ע"ש של ד"ר אפלבוים

השבת נכנס בבריתו של אברהם אבינו בנו של מפקד הצלה,אלי ביר.
שמו של התינוק החדש "ישראל דוד"! ישראל על שם ה"חפץ חיים" ודוד על שם ד"ר אפלבוים שנרצח בפיגוע בקפה הלל.
יה"ר שיגדלו אביו לתורה חופה ומעשים טובים!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/9/2003 12:32 לינק ישיר 

angel22.הגזמת הפעם לחלוטין ,מידע אישי אני יודעת שאלי ביר אהב והעריץ את ד"ר דוד ,ולכן קרא לבנו על שמו.במיוחד עכשיו כשהוא נהרג על קדוש ה , בכאלו נסיבות טרגדיות.
וזה קצת רשעות להתבטא בכזו צורה.
אם אתה אדם הגון ואני מאמינה שכן , יפה יהיה אם תתנצל על דבריך!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/9/2003 12:13 לינק ישיר 

הכל פוליטיקה ....
גם שמות של ילדים מה יהיה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/9/2003 02:56 לינק ישיר 

אלי ביר
כל הכבוד על האומץ.
תזכה לרוות הרבה נחת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/9/2003 00:48 לינק ישיר 

זכות גדולה היא לתינוק להיקרא ע"ש ד"ר אפלבאום

שהיה איש גדול בחייו ובמותו.

האמת??!! הוא חסר לי.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > התינוק הראשון שנקרא ע"ש של ד"ר אפלבוים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext