| נשלח ב-21/9/2003 21:12 |
|
| |
מתנדב נוער שהגיע לפיגוע - הושעה לחודש
על מתנדבי הנוער נאסר להגיע לפיגועים, עקב הסכנה, במידה שמגיע מתנדב נוער באמבולנס,נאסר עליו לרדת מהאמבולנס.
|
|
|
|
| נשלח ב-23/9/2003 00:30 |
|
| |
אכן כן
דבר נאכף החומרה רבה
מתנדבי נוער יש להם מספיק עבודה בפיגועים
גם מחוץ לזירה וגם בטיפול הנפגע בתוך האמבולנס
|
|
|
|
| נשלח ב-22/9/2003 11:11 |
|
| |
נכון, אני בעד שיאכפו את העניין של מתנדבי נוער בפיגועים, המראות נוראיים מאין כמוהם, שגם מבוגרים לא צריכים לראות אותם. ילד לדעתי לא יוכל להתמודד עם זה ....
|
|
|
|
| נשלח ב-22/9/2003 00:50 |
|
| |
מעבר לסכנה יש גם את הטראומה שמתנדב נוער יכול לקבל מהמראות הנוראיות שיש בפיגועי טירור וההוראה מוצדקת בעניין הזה באלף אחוז.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|