בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ידיעון הצלה מס' 2 אלול תשס"ג יצא לדרך..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/9/2003 15:10 לינק ישיר 
ידיעון הצלה מס' 2 אלול תשס"ג יצא לדרך..

ידיעון הצלה מס' 2 אלול התשס"ג יצא לדרך.

היום חולקו אלפי עותקים של העלון החדש של הצלה ירושלים בחנויות בעיר.
במספר רב של מקומות חולקו העלונים החדשים אשר הודפסו אמש לקראת הימים נוראים הבעל"ט.

כותרת העיתון הוא "הצלה ירושלים ראשונים בהצלת חיים"

בתמונה המרכזית בעמוד הראשי יש את האדמור מויזניץ מקבל את דוקי גרינוולד יו"ר הארגון ומברך אותו.

בתוך העלון יש את תמונת האמבולנס , ראיונות עם אלי ביר,זאבי קשש,יעקב קלמן,ושמואל רבינוביץ שמספרים על אירועים חריגים שהיו במסגרת התנדבותם בארגון.
כתבה מעניינת על ד"ר אפלבוים הי"ד, כתבות על פעילויות הארגון ומתנדביו, תמונות מרהיבות של כל גדולי הדור עם "הצלה" ותמונות קשות מפיגועים ותאונות בהם היו מתנדבי הצלה ראשונים כרגיל.



תוקן על ידי - למען_החיים - 24/09/2003 16:15:46



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/9/2003 21:36 לינק ישיר 

יש איכשהו לקבל את זה באימייל??!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/9/2003 16:45 לינק ישיר 

איפה ניתן להשיג את זה?
אני אשמח לקבל תשובה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2003 13:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

את הידיעון ניתן לקבל במשרדי "הצלה" רח' ברוכים 7 ומי שיבוא יתכן ויקבל גם לוח מהודר (אם ישאר כמובן)
ומי שלא יכול להתאפק אז הנה מקבץ




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/9/2003 13:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/9/2003 14:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/9/2003 14:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/9/2003 14:26 לינק ישיר 

מה היינו עושים בלי "למען החיים".
תודה על הסריקה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2003 23:45 לינק ישיר 

יפה מאד ישר כח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/9/2003 12:11 לינק ישיר 


למישהו יש מושג למה שינו את הסמל של "הצלה"?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/9/2003 02:13 לינק ישיר 

אכן שינו את הסמל של הצלה ירושלים נראה לי שהגיע הזמן ,
הצלה עבר הרבה מאוד שינויים לטובה בשנתיים האחרונות וזה רק אחד מהם חכו ותראו ההפתעה הגדולה בדרך,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/10/2003 00:36 לינק ישיר 

דרך אגב לא שינו את הסמל של הצלה ירושלים רק עשו עוד אחד חדש שישמש עבור הרכבים כי מרחוק הוא יותר קריא וזה כל הסיפור



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ידיעון הצלה מס' 2 אלול תשס"ג יצא לדרך..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext