חברים יקרים! סילחו לי על הקישור אך אני עושה זאת עמ"נ לקבץ את כל התגובות יחדיו. http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=610967
לכל המגיבים והכותבים. הצלה_וזקא פתח קישור ולכן כל התגובות וההתכתבויות צריכים להעשות בקישור בלבד. תודה.