בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בשם הבת הראשונה בפורום....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/9/2003 14:42 לינק ישיר 
בשם הבת הראשונה בפורום....

רציי לאחל לכולם שנה טובה, שנה של אושר בריאות שמחה אהבה שלום ושקט.

שנזכה רק ליילד ולא להתעסק בכל השאר...

אמן.

נעמה






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/12/2003 23:08 לינק ישיר 

לא יודעת מה נזכרו להעלות את השרשור מראש השנה....

אבל יפה שהוא זוכה להדים...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/12/2003 23:04 לינק ישיר 

קראתם לי?

לכבוד מה שנה טובה? שנה לועזית או משהו כזה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2003 01:09 לינק ישיר 

בשם הבת הרביעית (ספרתי נכון?:-)

שנה טובה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/12/2003 19:55 לינק ישיר 

נעמה, כל הכבוד על פתיחת עזרת הנשים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/10/2003 11:08 לינק ישיר 

ווואו, אני פותחת כאן עזרת נשים....

חשבתי שאני לבד בעסק מול כל הבחורים כאן.. איזה כייף שבאתן..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/10/2003 09:52 לינק ישיר 

בשם הבת השלישית
תצליחו!!!
שנה טובה כתפוח
ומתוקה כדבש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2003 01:33 לינק ישיר 

בשם הבת השניה ,רציתי לאחל

שנה טובה ומתוקה!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בשם הבת הראשונה בפורום....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext