| נשלח ב-25/9/2003 14:42 |
|
| |
בשם הבת הראשונה בפורום....
רציי לאחל לכולם שנה טובה, שנה של אושר בריאות שמחה אהבה שלום ושקט.
שנזכה רק ליילד ולא להתעסק בכל השאר...
אמן.
נעמה
|
|
|
|
| נשלח ב-16/12/2003 19:55 |
|
| |
נעמה, כל הכבוד על פתיחת עזרת הנשים!
|
|
|
|
| נשלח ב-17/12/2003 23:04 |
|
| |
קראתם לי?
לכבוד מה שנה טובה? שנה לועזית או משהו כזה?
|
|
|
|
|