בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מאמצי החייאה קשים לפעוטה בי-ם,נקבע מוות,

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/9/2003 20:11 לינק ישיר 
מאמצי החייאה קשים לפעוטה בי-ם,נקבע מוות,

הערב התקבלה קריאה למדא על תאונה קשה בירושלים רחוב בר אילן /שמואל הנביא ילדה קטנה שנפגעה ממשאית והועפה לכביש.
המתנדבים היקרים ר' צבי סטפנסקי ור' עזריאל וייס הגיעו במהירות למקום והחלו לבצע בפעוטה מאמצי החייאה ארוכים יחד עם צוות האמבולנס שהגיע .
לאחר כעשר דקות של החייאה הגיע נט"ן שסייע לצוותות שטיפלו בה והצליחו להחזיר לפעוטה את הדופק.
צוות הנט"ן פינה אותה בדחיפות לבית החולים הר הצופים שם ניסו הרופאים לייצב את מצבה אולם כשלו המאמצים הקשים ונקבע מותה של הפעוטה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/9/2003 21:17 לינק ישיר 

אני ראיתי את זה זה היה מפחיד

דרך אגב הנהג של המשאית היה "ערבי"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מאמצי החייאה קשים לפעוטה בי-ם,נקבע מוות,
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext