בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החברים רצו מהתאונה לתינוקת שנחנקה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/9/2003 20:42 לינק ישיר 
החברים רצו מהתאונה לתינוקת שנחנקה

הבוקר התקבלה קריאה על תאונת דרכים עם רוכב אופנוע ברחוב עמוס בגאולה ירושלים , ארבעה חברי הצלה ירושלים הגיעו למקום תוך דקות וחבשו/קיבעו את הבחור שנפגע קל מהתאונה.
בעוד הם עוזבים את המקום התקבלה קריאה על פעוטה שנחנקת מגוף זר ברחוב מאה שערים,
ארבעת הכוננים רצו במהירות למקום בעוד אופנוען נוסף ורכב פרטי מגיעים מכיוון אחר וכך דקה אחרי קבלת הביפר היו במקום שישה כונני הצלה וחירום (!!) לשמחתינו הילדה היתה בהכרה וביטלו את האמבולנס אבל הכוננות היא מדהימה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2003 01:10 לינק ישיר 

"הצלה ירושלים",אתם מעוררים הערצה כל פעם מחדש.

יישר כח!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החברים רצו מהתאונה לתינוקת שנחנקה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext