בית פורומים הצלה ומדא ישראל

גיבורי מד"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/9/2003 20:42 לינק ישיר 
גיבורי מד"א

מתוך אתר האינטרנט של נוער מד"א...




גיבורים - אבל לא של נשק ותחמושת,

הגיבורים של המפוח, הצווארון והתחבושת.

הגיבורים של ההחייאה, תאונות הדרכים, ושטפי הדם,

שמול עיניהם תמיד עומדת הצלת חיי אדם .



הגיבורים - שעם צפצוף הביפר מתעוררים משנתם,

הגיבורים שאין גבול ואין שעה למשימתם.

הגיבורים שמגיעים לחזיתות האימה כמו מלאכים, בשקט,

אך ברובה מלאכתם היא דווקא זו האפורה, השוחקת.



הגיבורים, המתנדבים, ואלה המקבלים שכר,

ביניהם גם מינהלנים, פקידים, אנשי שרותי הדם ההדרכה.

אתם ההון האנושי, הגלגלים שמפעילים את המכונה,

שהוא ארגון הצלת חיי האדם של המדינה.



לאחר 36 חודשים של תופת, כוננות ומתח,

בהם לעיתים נתקלנו בחברינו פצועים והרוגים- בשטח.
לאחר תקופה כה ארוכה, קשה ועצובה,

באמת, מגיעה לנו כבר, ש נ ה - ט ו ב ה!





*****************

סופסוף קוראים לי גיבורה!!!!!!!!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/9/2003 18:15 לינק ישיר 

אהה... את זה תצטרך לגלות לבד...

המיוחדות היא הבנאדם...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/9/2003 17:01 לינק ישיר 

הצלה מדא קיבלתי ,
נעמה צריך לדעת מי להיות מה ?
מה כ"כ מיוחד בך ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/9/2003 11:28 לינק ישיר 

וויטי
בטח זה היה בלי כוונה
סליחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/9/2003 10:44 לינק ישיר 

וויטי,

צריך לדעת מי להיות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/9/2003 04:49 לינק ישיר 

מעניין... שאני הוספתי אשכול כזה חדש מחקו לי אותו ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > גיבורי מד"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext