תפילות להחלמת הגרש"י בורנשטיין שליט"א
בכל קהילות ישראל בארץ ובחו"ל מרבים בתפילה בימים אלו לרפואתו של ראש ישיבת חברון גאולה הגאון הגדול רבי שמואל יעקב בורנשטיין שליט"א.
הרב עבר אירוע לבבי במהלך תפילת "ונתנה תוקף" בראש השנה ,הוא טופל במקום ע"י חובשי הצלה ירושלים שהתפללו בישיבה ואושפז במהלך החג בביקור חולים ומשם לאחר החג הועבר למחלקה הקרדיולוגית בהדסה בהדסה עין כרם.
הרב אמור מחר לעבור צנטור ע"י גדול המומחים בתחום הפרופסור חיים לוטן מנהל מערך הלב בהדסה.
הדברים נעשו לאור המלצת ר' בני פישר ולאחר ברכת הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א.
מחר אי"ה יום ד' אמור הרב לעבור את הצנטור והציבור נקרא להעתיר רחמי שמים מרובים להחלמתו המהירה של מורינו רבי שמואל יעקב בן יהודית צביה בתוך שאר חולי ישראל.
|
|