בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מה זה לייפבאק?שמעתי שזה תרופה נכון?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/10/2003 00:34 לינק ישיר 
מה זה לייפבאק?שמעתי שזה תרופה נכון?

לייפבאק זה תרופה או מכשיר?
יש לי ויכוח עם אחי בעניים ואשמח אם תענו לי תשובה בהקדם

תודה מראש ססי




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/10/2003 12:12 לינק ישיר 

הייתי הבת ראשונה? כן, אני חושבת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/10/2003 19:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

The real name is Automatic External Defibrillater (AED), it is used on someone who has no pulse.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/10/2003 13:01 לינק ישיר 

תודה לכולם על התשובות ועל התמונות.באמת ניצחתי את אחי,רוצים אחוזים?

אם אפשר קצת פרטים על מי שמים לייפבאק,למה,מתי ואיך שמים את זה ומה זה עושה בדיוק . עכשיו זה כבר לא להתערבות אלא לידע שלי.

תודה רבה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/10/2003 11:32 לינק ישיר 

ולגבי הבת הרביעית.. נדמה לי שהיא היתה ראשונה אבל היתה כנראה בחופשה או משהו כזה...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/10/2003 11:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/10/2003 11:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/10/2003 11:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נו... באמת סתם הבאתי דוגמא
אתם רוצים עוד..




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/10/2003 10:19 לינק ישיר 

הבת הרביעית בפורום!!!!!!!!!!!!11



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/10/2003 10:06 לינק ישיר 

ראינו כבר דפיברלטורים מעודכנים יותר...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/10/2003 04:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תוספת קטנה.
לייפייק זה שם של חברה שמספקת את המכשיר. השם של המכשיר זה דפברלטור.
מצ"ב תמונה




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/10/2003 01:21 לינק ישיר 

אני מאוד שמחה לבשר לך שניצחת בהתערבות...
תנחומיי לאחיך....


לייף-פק זה מכשיר שמנטר את קצב הלב ויכול לראות גם הפרעות משמעותיות, ומסוגל לתת שוקים חשמליים... יש כל מיני סוגים של הלייף-פק.

[

עזרתי ??!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מה זה לייפבאק?שמעתי שזה תרופה נכון?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext