למה מד"א לא מוציא לבד מירסים לכוננים?
למה מד"א צריך לעבור דרך הצלה ירושלים בעניין הזה? למה מד"א עצמו לא מוציא מירסים לכוננים עם מוקדן זה הרבה יותר קל ויותר יעיל עבורם .
גם המוקדן יכיר את הכוננים ויסמוך עליהם בזמן שאומרים שאין צורך באמבולנס (לא כמו היום..עיין ערך באשכול מיוחד לכך).
ויבטל את האמבולנס .
למה צריך לעבור דרך הצלה ירושלים?
לא שזה רע אבל הטלפון שבור הזה לא במקום.
|