בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מפקדי צוותות מטעם מדא בשכונות ירושלים!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/10/2003 00:54 לינק ישיר 
מפקדי צוותות מטעם מדא בשכונות ירושלים!

בקרוב מתמנים רשמית מפקדי צוותות מד"א בכל שכונה ושכונה.

מדא ירושלים פרסם היום את רשימת המפקדים בשכונות העיר .

הפרויקט יתקיים בירושלים ואם יצליח יעבור הלאה לשאר מחוזות מדא בארץ.

הרשימה המלאה:

פסגת זאב: יוני הראל.

נוה יעקב: אלי ביר. סגן מפקד זאב קשש

שועפט: מורד סלמן.

גבעת שאול: ראובן פול.

רמות:אלי פולק. סגן מפקד אורולוב.

מושבה: אנשיל פפר.

מרכז: חיים הר כסף, סגן מפקד אריה יפה.

רכס : שמואל רבינוביץ. סגן מפקד בנצי ליזרוביץ.

גנים יובל: מיקי פישלר.

בית וגן:ישראל גליק.

עתיקה: יוסי בן שחר, סגן מפקד אביתר לן.

בית הכרם, ג. מרדכי:יניב יפה , סגן חגי יצקן.

גאולה:שלום וואלס.

מזרח העיר: מורד עליאן.

הר נוף: דודי איגל

הר חומה: מתי גולדשטין

רמת אשכול,א. הנציב, לא נקבע עדיין מפקד.

תפקיד המפקדים הוא לארגן ,לרכז ולהפעיל ור מגוריהם, הכרת גופי החירום בעיר ,כיצד לפעול בנוהל חירום,ישור קו מקצועי,נציגי מד"א מול האוכלוסיה וכודמה.

מפקדי הצוותות יעברו קורס בן 18 מפגשים החל מה 20.10.03 ובסיום הקורס ימונו רשמית מטעם מד"א כמפקדי צוותו באיזור מגוריהם.

ברכות הצלחה למפקדים!!

[\-/][\-/][\-/]



תוקן על ידי - הצלה_מדא - 28/10/2003 1:03:25

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 09/11/2003 2:17:16



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2003 19:34 לינק ישיר 

יפה וכל הכבוד, יש לציין שדבר נפלה זה כבר היה קיים בכל מקום ועיר כמעט אם כי לא רישמי, כמו רמת בית שמש שזהו משה טייטלבאום או, בית שמש והקריה שזהו פרידמן, או ברכס, ועוד ועוד,,,,,,,, אבל, כל הכבוד שזה נכנס לתוקף מטעם מד"א ונאחל בהצלחה.
רק רציתי להצדיק שאנו לא צבא וכדו', אלא מדובר במתנדבים אפ' אברכים, ולכן נאמר מנהלי אזורים יישר כח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/10/2003 01:58 לינק ישיר 

קיבלנו בחיוך..

הדיון על הדקדוד נפסק מחוסר קשר לאשכול ולפורום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/10/2003 23:35 לינק ישיר 

שלש הארות בונות, קבלו אותן בחיוך.
א. מנהל ולא מפקד, אתם מד"א לא צבא.
ב. גברים/בחורים/חמודים/נפלאים, אבל לא תותחים, כנ"ל.
ג. צוותים ולא צוותות.
והעיקר להציל חיים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/10/2003 10:13 לינק ישיר 

דוקא נשמע שזה הולך להיות תפקיד טוב, מגוון ומענין. שוב, בהצלחה לכולם!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/10/2003 11:54 לינק ישיר 

בעיקרון את צודקת אבל לפקד על עשרות חברים בשכונה כמו גאולה,רכס שועפט,בית וגן,נוה יעקב,רמות זה ממש לא פשוט אז מעבר ל"כבוד" שציינת יש פה הרבה עבודה קשה ומורכבת ולכן מדא מעביר קורס בנידון למפקדים שיידעו בדיוק מה לעשות ואיך לתפעל בדיוק את החברים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/10/2003 10:25 לינק ישיר 

בהצלחה לכל המפקדים!
ותהנו מהעשיה והכבוד.


אבל למה במד"א על כל דבר הכי קטן פותחים קורס? לא חבל על הזמן?
אי אפשר פשוט לחלק חוברת נוהלים ופעילויות וזהו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/10/2003 01:28 לינק ישיר 

שימו לב!!!
85 אחוז ממפקדי הצוותות בירושלים הינם חברים ב"הצלה ירושלים"

גליק..אלי ביר..הר כסף..ראובן פול...אלי פולק...שמואל רבינוביץ...אנשיל פפר....בנצי לזרוביץ ועוד....

זה מראה בדיוק במה מדובר!!!

הצלה ירושלים התותחים של גדוד הכוננים!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מפקדי צוותות מטעם מדא בשכונות ירושלים!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext