מכיוון שכמעט ואין צופים ואין כמעט גולשים שמגיבים לאחר שלושה חדשים ויותר הפורום הולך להסגר, כך שמעתי מהמסדרונות של הצלה..( אין לי מקור מוסמך לכך אבל כך שמעתי , תקנו אותי מנהלים).
מי שמעוניין בהמשכו של הפורום שיביע את תמיכתו כאן באשכול הזה.!!
אני!!!!!
נשלח ב-8/10/2003 19:03
אני בעד!!!!!
המשך, לא סגירה כמובן...
נשלח ב-8/10/2003 19:13
תוקן על ידי - אחדמהשכונה - 08/10/2003 19:14:10
נשלח ב-8/10/2003 19:41
אני ודאי רוצה בהמשך הפעלתו של הפורום הזה.
הסיפורים כ"כ מענינים.
מרגש אותי כל פעם מחדש לקרוא על אנשים שתמסרים לצבור.
{עוד במיוחד שמישהו כ"כ קרוב אלי מתנדב בארגון הנפלא ששמו ,הצלה ירושלים".}
בקיצר ...
לא לסגירה כן להמשך!!!
נשלח ב-8/10/2003 20:05
אני כ"כ נהנה לקרא כאן על מאחורי הקלעים של "הצלה" אני לא קשוא לזה וגם לא לציבור אבל זה מראה את אחד הצדדים היפים של הציבור החרדי אז למה ? אני מתנגד אל תסגרו את הפורום בבקשה
נשלח ב-8/10/2003 22:48
פורום חביב שאכן סובל מחוסר השתתפות.
היתי רוצה לראות יותר קוראים מגיבים
מביעים את דעתם
משתפים את הציבור בחוויות של הצלת נפשות
ומגלים טפח ממסירות הנפש שלהם.
סיפורי הגבורה האציליים של החברים
ראוי להם שיסופרו בהרחבה כאן.
הייתי רוצה לשמוע גם על הקשיים
על הלבטים
ועל רגעי ההרהור
אין טוב לו לאדם
מלשתף את זולתו בשעת מצוקה
ברוכה הנהלת הפורום
שנותנת במה יפה כזו לחברים
נשלח ב-9/10/2003 00:52
אני בד"כ רק מביטה מהצד והחלטתי היום להראות נוכחות
מצטרפת לדברי החברים- לא! לסגירת הפורום
נשלח ב-9/10/2003 02:33
גם אני מצטרף לעצומה להמשך הפורום הזה.
במקום לכתוב בעד או נגד,כדאי שנתחיל לעזור למנהלים בתגובות והערות ועדכונים ושאלות..ולא סתם להביט מהצד.
זה באמת לא נעים לכתוב ולכתוב ולכתוב ואיש לא מגיב.
נשלח ב-9/10/2003 10:42
רק את זה אל תעשו אתם פשוט תקחו לי את החיים
אני לא רוצה שזק"א יאסוף אותי!!!!!!!!!!!!!
נשלח ב-9/10/2003 15:28
מביטה מהצד ברוכה הבאה!
את ,אם אני לא טועה, הבת החמישית בעזרת הנשים.
בהצלחה
נשלח ב-9/10/2003 17:48
אני נהג מתנדב, ומצאתי את הפורום במקרה לפני כחודשיים, ומאז נכנס כמה פעמים בשבוע.
בהחלט צריך להמשיך, ואף לפתח את הפורום, אבל מי מהמתנדבים מכיר אותו? חובה לפרסם אותו בתחנות! תכינו מדבקות! אולי גם תשיגו תרומה למחשבים (אפילו ישנים), תציבו אותם בתחנות במועדוני המתנדבים, והדבר יוסיף הרבה משתתפים.
נשלח ב-9/10/2003 18:20
ל- א מ א
תודה רבה
נשלח ב-10/10/2003 01:05
הבהרה:
מעולם אבל מעולם לא חשבנו ולא העלינו על דעתנו לסגור את הפורום היפהפה הזה.
יש עליות ומורדות ,בסך הכל גם אני וגם מנהלי המשנה לא יושבים כל היום על המחשב ואין לנו את הזמן לעדכן און ליין ולהגיב על כל דבר אולם ליבנו כאן וכל דבר וכל רגע שנוכל לכתוב כן אנו נעשה את זה.
כמובן שיהיה יותר מעניין,מרתק ומהנה אם יגיבו יותר גולשים ויעדכנו,ויכתבו אבל גם ככה דיינו.
לא נפסיק לפרסם בפורום הזה את מעשי החסד של החבר'ה של הצלה אשר מגיעה להם התודה על כל רגע שמאות ואלפי אזרחים חיים ונושמים בגללם יום יום שעה שעה.
אני מודה על התמיכה שלכם/שלכן..
ואנו ממשיכים ובגדול..