בית פורומים הצלה ומדא ישראל

התקף לב - התחתונים יזעיקו אמבולנס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/10/2003 15:39 לינק ישיר 
התקף לב - התחתונים יזעיקו אמבולנס

מדענים מהולנד פיתחו קו הלבשה תחתונה המכיל חיישנים העוקבים אחר קצב הלב. במקרה חירום מזעיקים התחתונים חילוץ רפואי באמצעות תקשורת סלולרית

פיתוח חדשני של מדענים הולנדים עשוי להפוך את התחתונים לאחד מפרטי הלבוש החיוניים ביותר עבור חולי הלב. המדענים המקוריים פיתחו קו הלבשה תחתונה המכיל חיישנים שתפקידם לזהות אירועי לב ולהזעיק אוטומטית סיוע רפואי.

קו "תחתוני הפלא" נוצר על ידי מדעני מעבדות המחקר "פיליפס" באיינדהובן. החוקרים פיתחו תחתונים, חזיות וגופיות, העוקבים אחר קצב הלב של האדם הלובש אותם. החיישנים שבבגדים התחתונים מחוברים באמצעות טכנולוגיה אל-חוטית לטלפון סלולרי, המזהה את ההפרעה בקצב הלב ותפקידו ליצור קשר מיידי עם מרכז חירום רפואי או אמבולנסים ייעודיים.

"הם כל כך פשוטים לשימוש", אמר ראש צוות המחקר קרל גוסה לעיתון "אלגמין דאגבלד". "מי שלובש אותם כלל לא יידע שמדובר בתחתונים מיוחדים". לדברי גוסה, הייעוד המרכזי של ההמצאה הוא להציל אנשים השוהים בבתיהם. הוא הוסיף כי הוא מצפה שבתוך שנתיים ייעשה בתחתוני הפלא שימוש נרחב בהולנד ובגרמניה.

http://news.walla.co.il/?w=//450870



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2003 21:35 לינק ישיר 

למה לא יאשרו?? מישהו צריך ללכת ערום עם זה ? מה הבעיה כאן בדיוק, להיפך, לדעתי זה רעיון חכם ומעולה.... מעניין איך הוא יעבוד...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2003 19:37 לינק ישיר 



רעיון.. רק חבל שהרבנים לא יאשרו את זה...

אתה יודע צניעות וכאלה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > התקף לב - התחתונים יזעיקו אמבולנס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext