בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מקרה בבית וגן,7 כוננים בדקה!!פשוט מדהים!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/10/2003 18:00 לינק ישיר 
מקרה בבית וגן,7 כוננים בדקה!!פשוט מדהים!

הערב התקבלה קריאה בשעה 16:23 ברחוב החידא בשכונת בית וגן בירושלים.
המקרה היה : פיצוץ וריד ברגל של גברת מבוגרת.

לאחר כעשרים שניות דיווחו "מקום" ישראל גליק,שוקי דיסקינד עם האמבולנס 77 השכונתי,ואהרן טאובר.
לאחר כחצי דקה הגיעו גם ארז ישראלי,רוני שרון ושני כוננים נוספים.

שוקי דיסקינד שחרר את חסם העורקים שהגברת שמה לעצמה ויחד עם ארז ישראלי ניקו את איזור הרגל ומצאו את מקום הוריד שהתפוצץ וגרם לדימום מאסיבי.

דיסקינד לחץ על הווריד הפגוע במשך כשלוש דקות ובכך גרם לסגירת הווריד ולאיחויו והדימום הפסיק.

הגברת שאיבדה כמות גדולה של דם סירבה להתפנות והכוננים שנשארו סייעו לבעל המבוגר לנקות את החדר והמסדרון מהדם הרב שניגר וכן לסייע לגברת לעבור למיטה יותר נוחה ולנקות את שאריות הלכלוך שנוצר כתוצאה מהמקרה.

לפני כמה ימים דיווח כאן מנהל המשנה , הצלה-מדא על מקרה בנוה יעקב , הגבתי ש"אין כמו נוה יעקב" והיה מי שהגיב כי בית וגן גם כן שכונה מדהימה בהקשר הרפואי ,היעילות והזמינות הגבוהה והסדר הרב ששורר מבחינת הכוננים.

אכן, אין מילים לחבר'ה של בית וגן אתם גדולים!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2003 15:59 לינק ישיר 

אתה לא נשמע לי מתנדב במדא אם אתה אומר שמי שרץ ממקרה למקרה הוא משועמם.

לדעתי מי שרץ ממקרה למקרה הינו אוהב את הבריות , מציל נפשות ומשקיע את כל זמנו למען הזולת.

בעניין האירוע עם 7 הכוננים בוודאי שאין צורך בכל כך הרבה כוננים אבל הם נשארו כמה דקות לנקות את הבית מהדם הרב שהלחיץ את הבעל הישיש,לדווח למדא,להרגיע את הבעל,להעביר את האשה למיטה אחרת,לעצור את הוריד,ויש עוד דברים שבמקרה כמין זה ושורר קצת בלגן והמקרה קצת מורכב טוב שיהיה כוננים רבים שיוכלו לסייע.

כפי שמכיר היטב את כונני ירושלים ובתוכם החבר'ה הטובים של בית וגן הם עזבו את המקום מיד כאשר ראו שאין בהם צורך..

אגב אני לא הייתי קורא לרוני שרון אדם משועמם.. או לישראל גליק אם אתה מכיר אותם...או לשוקי דיסקינד.../ ארז ישראלי כולם אנשים עובדים עם משפחה וילדים והדבר האחרון שתוכל לכנות אנשים אלו זה התואר של משועממים..

אבל כנראה שאתה לא כל כך מכיר אותם כי אתה כנראה מתנדב חדש אם בכלל...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2003 14:25 לינק ישיר 

צל"ש לכונני בית וגן. אך מדוע צריך שיגיעו 7 עם כבר 4 דיווחו מקום זה יוצר בלאגן ומהומה גדולה למה לא מאורגנים יותר זה חבל זה נראה שהאנשים המתנדבים הם משועממים ורצים מממקרה למקרההטקסט שלך כאן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מקרה בבית וגן,7 כוננים בדקה!!פשוט מדהים!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext