בית פורומים הצלה ומדא ישראל

יום בפעילות של בית וגן אתם מדהימים..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/10/2003 13:38 לינק ישיר 
יום בפעילות של בית וגן אתם מדהימים..

לאור המחמאות אמש על כונני בית וגן החלטתי לעקוב אחרי הכוננים.
ואכן מה שהיה מהבוקר עד כה זה פשוט מדהים.

מהבוקר התרחשו שלושה מקרים בשטח שכונת בית וגן הראשון היה ברבע לשבע בבוקר מחוסר הכרה ברחוב עוזיאל בשכונה, אבי אדלר ,יואל פולק , זאב אונגר ועקיבא פולק הגיעו למקום , הבנאדם היה בהכרה מלאה ומצבו החמיר משניה לשניה , קוצר נשימה ,ערפול הכרה עד איבוד הכרה.

החברים התחילו בהחייאה עד להחזרת הדופק אולם לצערינו הוא נפטר בבית חולים, היתה חסימה קשה ביותר בעורקי הלב.

להזכירכם: ארבעה כוננים לפני שבע בבוקר !!..

לאחר מכן היה מקרה ביד ושם ליד השכונה והחברים יצאו לדרך אולם מדא דיווח כי אמבולנס במקום ואין צורך בכוחות, החברים חזרו לעמדות..

לפני כשעה התקבלה קריאה על אדם תשוש כבן 80 ברחוב מינצברג בשכונה, לאחר כדקה היו אצלו ארבעה כוננים!..
אלי פרל,זאב אונגר,מוטי שינקולבסקי וכונן נוסף
האדם סירב פינוי והחברים עזבו את המקום.

הזמינות של חברי הצלה בבית וגן מדהימה.

נשמח לקבל פעילויות יומיות של שכונות נוספות בירושלים .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/10/2003 23:02 לינק ישיר 

אני מחכה שהחבר'ה ממאה שערים יכתבו קצת -נו שולם מה קורה תתחבר כבר לאינטרנט ותבטל את המנוי ל"מחנה"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > יום בפעילות של בית וגן אתם מדהימים..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext