כשהוא היה , היה בלגן אבל היה גם מעניין למה הוא הפסיק לכתוב?...
אולי הנהלים של מדא לא מתירים לו.....
נשלח ב-15/10/2003 23:00
witty
באמת שהתגעגענו אליך ולא תאמין שהתחלתי לאהוב אותך ואת הביקורת הבונה שלך
חג שמח לך
נשלח ב-15/10/2003 22:49
אני לא הייתי
אני תמיד כאן וכל יום
רק שלא תמיד יש מה לכתוב
הפורום קצת דועך לאחרונה
אין לי מה להוסיף , רק לאחל לכולם ולאלה שחושבים שהם גאונים חג שמח ....