איך אתם מתמודדים עם מה שאתם רואים?
אני מתנדב נוער ופרשתי מההתנדבות בגלל מקרה מזעזע שראיתי בחור שרצח את ההורים שלו .
כמה דם שהיה שם לא יכלתי לשאת את זה למרות שחשבתי שאני גבר וחזק.
יש למישהו דרכי התמודדות עם הענין הזה ואיך אתם כחובשים מתמודדים עם מראות כאלו שלא לדבר על פיגועים
|