בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תאונה עם הרוג - בחור ישיבה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/10/2003 22:44 לינק ישיר 
תאונה עם הרוג - בחור ישיבה

18.46 כביש דגניה ( הכביש שמוביל בין אנג'ל לשערי צדק) בחור ישיבה בן 20 נהרג כשחצה את הכביש ורכב שפגע בו העיף אותו ואז רכב מאחוריו עלה עליו ונעצר.
ראובן פול - מפקד יחידת האופנועים -הצלה ירושלים כונן מד"א קיבל את הקריאה בחניית ביתו כ700 מטר ממקום התאונה , הגיע למקום ודרש מייד רכב כיבוי על מנת לחלץ את הבחור שהיה לכוד מתחת לגלגלי הרכב . ראובן לא איבד אשתונות ורץ לרכב שלו והביא ג'ק והוא ושוכי בנדיקט (אופנוען "הצלה") התחילו להרים את האוטו כשבאותו זמן יוסי מרגלית מתנדב נוסף מנסה להנשים את הבחור ביחד עם אזרחים נוספים שעזרו בחילוץ וטיפול .
בינתיים הגיע גם נט"ן של מד"א והנהג זהר ממן הרגיש דופק חלש וכשהכיבוי הגיע והצליח לחלץ את הבחור הצוות ביצע החייאה ופינה את הפצוע לטראומה בעין כרם שם נקבע מותו.
ראובן סיפר שכשהגיע למקום הזדעזע ממצב הבחור ומחוסר היכולת לחלצו, הוא הוסיף שהכביש המדובר ידע הרבה תאונות קשות וגם בתאונה האחרונה שבו נהגו 2 אנשים הגיע בדקה הראשונה .
שמו של הבחור לא הותר לפרסום .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 03:05 לינק ישיר 

יש לציין לשבח את פעולת ראובן פול את המקצועיות וקור הרוח בו פעל .
יישר כח לך והלוואי שלא תצטרך להתמודד עם מצבים אלו שוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 00:40 לינק ישיר 

אוח מזעזע!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 00:12 לינק ישיר 

עדותו של ראובן כפי שסופרה לעיתונאים.

עדות אישית של חובש "הצלה ירושלים" וכונן מד"א ראובן פול מהתאונה המחרידה בכביש אנג'ל בירושלים שבה נהרג תלמיד ישיבה הבחור שלמה קרלינסקי ז"ל


יום ד' בשעה 18:48 מצפצף הביפר: "רח' איש שלום ת.ד. פציעה קשה שרוע על הכביש". לאחר כ 10 שניות עדכון: "מדובר בכביש אנג'ל".

"אני מתגורר בגבעת שאול, הייתי בתוך הרכב ליד הבית, הודעתי לחברי "הצלה ירושלים" במירס הקבוצתי שאני בדרך למקום. כעבור דקה הייתי בזירה.

בתחילה לא הבחנתי בפצוע כי הוא היה מתחת לאוטו. לאחר שזיהיתי בבירור את הפצוע בין גלגלי הרכב, צעקתי במירס הקבוצתי "אני במקום, פצוע אנוש, זקוק לכוחות חילוץ בדחיפות".

הוצאתי ג'ק מהאוטו ובנתיים הספיקו להגיע עוד 3 חובשי "הצלה ירושלים", יוסי מרגלית, שמשי גרוסברגר וישכר בנדיקט. הרמנו את האוטו עם הג' שלי.

בנתיים הספיק להגיע ניידת טיפול נמרץ למקום. ניגשתי ומיששתי את הדופק של הפצוע שהיה חלש מאוד לחרדתי. רכב חילוץ של כב"א (כיבוי אש) הגיע למקום והרים את הרכב לחלוטין מעל לפצוע.

השתחלנו אני וחבריי מתחת לאוטו תוך סיכון עצמי, חילצנו את הפצוע, הפרמדיק של מד"א שהיה במקום הורה מיד להתחיל בפעולות החייאה נמרצות לאחר שהפצוע איבד גם דופק. בהתחלה חשבתי שההחייאה הצליחה כי הדופק חזר. אולם לדאבון לב הוא נפטר בדרך לבית החולים עין כרם".

ראובן פול מוסיף "נוכחתי כבר בהרבה אירועים ותאונות אולם זה היה מחריד במיוחד. מדובר בתאונה כפולה. הייתי למחרת בלוויה ממש נקרע לי הלב. עד עכשיו אני לא מתאושש מזה. קשה לי. יש לי את המראות הקשים מול העיניים".

יצוין, שבאותו מקום נהרגו לפני כחודשיים 2 אנשים שגם אז לא הצליחו להחיותם.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-16/10/2003 00:21 לינק ישיר 

מדובר בבחור מישבת תפרח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תאונה עם הרוג - בחור ישיבה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext