עדותו של ראובן כפי שסופרה לעיתונאים.
עדות אישית של חובש "הצלה ירושלים" וכונן מד"א ראובן פול מהתאונה המחרידה בכביש אנג'ל בירושלים שבה נהרג תלמיד ישיבה הבחור שלמה קרלינסקי ז"ל
יום ד' בשעה 18:48 מצפצף הביפר: "רח' איש שלום ת.ד. פציעה קשה שרוע על הכביש". לאחר כ 10 שניות עדכון: "מדובר בכביש אנג'ל".
"אני מתגורר בגבעת שאול, הייתי בתוך הרכב ליד הבית, הודעתי לחברי "הצלה ירושלים" במירס הקבוצתי שאני בדרך למקום. כעבור דקה הייתי בזירה.
בתחילה לא הבחנתי בפצוע כי הוא היה מתחת לאוטו. לאחר שזיהיתי בבירור את הפצוע בין גלגלי הרכב, צעקתי במירס הקבוצתי "אני במקום, פצוע אנוש, זקוק לכוחות חילוץ בדחיפות".
הוצאתי ג'ק מהאוטו ובנתיים הספיקו להגיע עוד 3 חובשי "הצלה ירושלים", יוסי מרגלית, שמשי גרוסברגר וישכר בנדיקט. הרמנו את האוטו עם הג' שלי.
בנתיים הספיק להגיע ניידת טיפול נמרץ למקום. ניגשתי ומיששתי את הדופק של הפצוע שהיה חלש מאוד לחרדתי. רכב חילוץ של כב"א (כיבוי אש) הגיע למקום והרים את הרכב לחלוטין מעל לפצוע.
השתחלנו אני וחבריי מתחת לאוטו תוך סיכון עצמי, חילצנו את הפצוע, הפרמדיק של מד"א שהיה במקום הורה מיד להתחיל בפעולות החייאה נמרצות לאחר שהפצוע איבד גם דופק. בהתחלה חשבתי שההחייאה הצליחה כי הדופק חזר. אולם לדאבון לב הוא נפטר בדרך לבית החולים עין כרם".
ראובן פול מוסיף "נוכחתי כבר בהרבה אירועים ותאונות אולם זה היה מחריד במיוחד. מדובר בתאונה כפולה. הייתי למחרת בלוויה ממש נקרע לי הלב. עד עכשיו אני לא מתאושש מזה. קשה לי. יש לי את המראות הקשים מול העיניים".
יצוין, שבאותו מקום נהרגו לפני כחודשיים 2 אנשים שגם אז לא הצליחו להחיותם.
 |
|
|