בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה יאבטח מחר את אירוע הנחת אבן הפינה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/10/2003 12:25 לינק ישיר 
הצלה יאבטח מחר את אירוע הנחת אבן הפינה

חובשי הצלה ירושלים ימשיכו בהרגלם לאבטח אירועים המוניים ומחר אי"ה יאבטחו חובשי הארגון את אירוע הנחת אבן הפינה של מוסדות "תולדות אהרן" בעיר.
האירוע יתקיים בין השעה 15:00 ל20:00 וחובשי הצלה ירושלים ילוו את כל מהלך האירוע.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 00:40 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=650649

תמונות וכתבה מבחדרי חרדים על מה שהיה שם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/10/2003 18:25 לינק ישיר 

חובשים רבים של הצלה ירושלים אבטחו ומאבטחים את האירוע הגדול שהנחת אבן הפינה של תולדות אהרן בשבטי ישראל ירושלים.

עד כה טופלו מספר יהודים שנזקקו לטיפול רפואי והחברים נשארים במקום עד תום הטכס בעוד כשעתיים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2003 14:25 לינק ישיר 

לכל המאבטחים באירוע,אנא!פיקחו עין. הייתי שם בשמחת בית השואבה,ובשביל היה דוחק עצום בגדר של פיקוח נפש ממש.לפי הצפי אמורים מחר להשתתף שם אלפים , והבור שם הינו עמוק מאוד.אולי תתפסו תצפיות בקומות גבוהות
באיזור.ובתפילה לבורא עולם שהכל יעבור בהצלחה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2003 14:18 לינק ישיר 

?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה יאבטח מחר את אירוע הנחת אבן הפינה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext