תראו איך מנשימים אדם בעזה אחרי שצה"ל הפציצו את העיר והבנאדם נפגע.
אמבו של תינוקות....
נשלח ב-16/11/2003 23:12
אין קרש גב,אין צוארון פילדלפיה,אין עוד עירוי בטראומה,שקית עירוי למטה והנוזלים לא נכנסים,מנשימים באמבו תינוקות,בלי דחיקת לסת האויר בכלל לא נכנס תראו את הראש שלו!
מפגרים!
נשלח ב-21/10/2003 02:54
לפי התרשמות מרחוק המונשם בהכרה מלאה כנראה ב H.Y מהנסיונות להחיותו .