בית פורומים הצלה ומדא ישראל

האוצר מנסה לחסל את בתי החולים והבריאות!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/10/2003 01:23 לינק ישיר 
האוצר מנסה לחסל את בתי החולים והבריאות!!

האוצר יביא מחר לאישור הצעה לקצץ עוד 250 מיליון שקלים בתקציב סל התרופות
האוצר יביא מחר לאישור ועדת השרים לחקיקה הצעה לקצץ עוד 250 מיליון שקלים בתקציב סל התרופות. משרד הבריאות מתנגד לכוונת האוצר.

באוצר ציינו כי נוספו לסל הבריאות 60 מליון שקלים בהתאם להחלטת ממשלה.


טירוף!!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > האוצר מנסה לחסל את בתי החולים והבריאות!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext