בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בית החולים בני ציון בחיפה מצאו פיתרון ..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/10/2003 01:27 לינק ישיר 
בית החולים בני ציון בחיפה מצאו פיתרון ..



בבית החולים בני ציון בחיפה הומצא רעיון לבעיות הכספיות של בית החולים.

בהחלטת פנימית נקבע כי הם יאשפזו את רוב הפונים למיון גם אם
למעשה מדובר במצבים שבעבר לא הצריכו אישפוז. על כל פיצעון, תעבור
סדרת צילומים מקיפים ואם הסריטה במצח, תקבל תוך שעה צילום סיטי
לראש. בכל מקרה תאושפז לפחות לשתי לילות ובכך מגדילים בצורה מדהימה
את הכנסות ביה"ח (1800 ש"ח לכל יום אישפוז). וסדרת הצילומים שווה
גם היא הון עתק. כך גם מציגים למשרד האוצר דו"ח אישפוזים מדהים
כדי לבטל את רוע הגזרה לאיחוד בתי החולים בחיפה.
יתכן שכך המצב גם בבתי החולים האחרים. אבל אני מדבר על "בני ציון"
על סמך מידע.
תופעה נוספת בבני ציון: אם יש רופאים מבית החולים שיש להם קליניקות
בעיר. למשל רופאי עיניים או עור וכדומה. כמעט כל חולה שמגיע בתום
לב לקליניקה בבעיה נקודתית, יובהל דחוף למיון תוך 24 שעות וסדרת
צילומים וכאמור ימי אישפוז.

ניצן אור-רוטר



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 22:43 לינק ישיר 

כתבתי כבר זה מפורום רוטר
כתב את זה מנהל הפורום ניצן אור



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 22:40 לינק ישיר 

מאיפה לקחת את זה??
דווקא עכשיו שרוצים לאחד אותו הוא יעשה את הדברים האלה?! נשמע מוזר..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בית החולים בני ציון בחיפה מצאו פיתרון ..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext