ברכות לחברים הנפלאים אשר ביצעו היום אחה"צ החייאה בגברת שאיבדה את הכרתה בחנות פיצה ברחוב אגריפס בעיר.
מתי גולדשטיין
רפאל הרבסט
אברהם גלבמן
סופר
יובל גושן
אלי פכטר
התקבלה קריאה על מחוסרת הכרה מחרחרת בפיצה ברחוב אגריפס.
החברים הגיעו למקום ביצעו בגברת החייאה עם לייפבק והחזירו לה את הדופק ואת הנשימה!!
הגברת מתאוששת בבית החולים.
כל הכבוד חברים !!!!!!!!
נשלח ב-21/10/2003 19:01
חבר'ה אין כמוכם !!!!!
נשלח ב-21/10/2003 19:34
מה היינו עושים בלי המחמאות של אמא של הפורום...
נשלח ב-21/10/2003 20:01
הצלהירושלים אני שמחה שאתה נהנה מהמחמאות.
אני רואה את החבר'ה האלו בימי חול ,בבוקר ,בלילה ,בשבת ,בשעת מנוחה, באמצע מקלחת לילדים, בשלוק הראשון של כוס הקפה ביחד עם האישה , ועוד ועוד ועוד .
ואני גאה בהם מאוד!!!!!!!!!!!!!!
ולכן המחמאות .
נשלח ב-21/10/2003 20:06
מרוב התרגשות שכחתי לכתוב מה הם עושים בכל אחד מהזמנים שהזכרתי .
אז כך :הם יוצאים למקרים של הצלת חיים.
כל יום ובכל היום.
ועל כך תודתי להם.
נשלח ב-21/10/2003 20:11
מה שנכון נכון!!
נשלח ב-21/10/2003 20:50
ומעל הכול אני מעריצה את נשות "הצלה ירושלים".
לולא הן הארגון היה נסגר מזמן...
באמת תחשבו על זה ,עד שהבעל מגיע הביתה מחליף מילה או שתיים עם אשתו ,והופ הצצה לביפר ולהתראות אישתי בשעה שעתיים הקרובות .{במקרה הטוב}.
{כל זה מנסיון אישי}
אז תגידו בלי ההסכמה של הנשים הארגון היה ממשיך להתקיים?
נשמ"ה אני מעריצה!