בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אוטוטו..תרופה לשפעת ..חבר'ה די להתעטש!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/10/2003 12:20 לינק ישיר 
אוטוטו..תרופה לשפעת ..חבר'ה די להתעטש!!

בריטניה: "תרופה לשפעת - בתוך חמש שנים"



כך מבטיחים מדענים בריטים, שכבר ריפאו עכברי מעבדה מהווירוס. התרופה תצא לשימוש בצורת משאף או תרסיס. הניסויים בבני אדם יחלו השנה
מודי קרייטמן ורבקה פרייליך



מדענים בריטים דיווחו אתמול (ג'), כי בתוך חמש שנים יסיימו לפתח לפתח תרופה נגד שפעת. המדענים סיפרו כי במהלך המחקר שלהם הצליחו לרפא עכברי מעבדה מהווירוס.



המדענים, השייכים לאימפריאל קולג' בלונדון, מסרו שהתוצאות יאפשרו למשתמשים להירפא כליל מהשפעת ומכל הסימפטומים הנילווים, ובנוסף תשמש התרופה נוגדן להתפתחות של מגיפות שפעת מסוג השפעת הספרדית, שהרגה 20 מיליון איש בשנים 1918 ו-1919.



לדברי המדענים, התרופה תצא לשימוש בצורת תרסיס או משאף, והניסויים לקראת שיווקה לבני אדם יחלו בשנה הקרובה.



כיום הטיפול בשפעת נעשה בעיקר באמצעות חיסון מקדים, שלא תמיד מוכיח את עצמו, ומגן למעשה רק נגד גרסה אחת של הווירוס. התרופה החדשה תגן נגד קשת רחבה של וירוסי שפעת, ותהיה אפקטיביתגם אם תלקח אחרי שלביה הראשונים של המחלה.



"התרופה מצטרפת למספר תרופות שכבר קיימות לטיפול בשפעת, אך מנגנון הפעולה שונה", אומר ד"ר אמנון קירו, רכז רפואת ילדים בלשכת הבריאות המחוזית בתל-אביב ומומחה לשפעת.



ד"ר קירו מסביר כי סימני המחלה, הכוללים חום גבוה, צמרמורות וגודש בדרכי הנשימה, נגרמים בחלקם על ידי תאי מערכת החיסון, המפרישים חומרים הפועלים כעין הורמונים ומשתתפים בפעילות נגד חדירצת הנגיף. אותם חומרים (ציטוקינים) מופרשים על מנת להלחם בנגיף, אך למעשה גורמים לתסמיני השפעת.



"התרופה בה השתמשו במחקר אינה פועלת נגד הנגיף, אלא נגד תאי החיסון, ומונעת פעילות יתר של המערכת החיסונית. כך, למעשה, מוספקת ההרגשה הרעה המלווה את השפעת, אך פעילות הנגיף בגוף אינה מופסקת. על תרופה כזו, גם לאחר שתאושר, להינתן בזהירות ותחת מעקב מתמיד".



ynet



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אוטוטו..תרופה לשפעת ..חבר'ה די להתעטש!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext