בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קשיש ירה באשתו בבית חולים בירושלים...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/10/2003 13:13 לינק ישיר 
קשיש ירה באשתו בבית חולים בירושלים...

בבית חולים בירושלים ירה קשיש באישתו המאושפזת במחלקה הגריאטרית. מסיבות לא ברורות. עובדי המחלקה השתלטו על הקשיש והזעיקו את המשטרה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/10/2003 13:31 לינק ישיר 

נקבע מוות לאישה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/10/2003 13:31 לינק ישיר 

מחקירה ראשונה של המשטרה, בפרשת הירי בבית החולים שערי צדק, עולה כי החשוד ירה מספר יריות מאקדחו המוחזק ברשיון בראשה של אשתו, המאושפזת בבית החולים.
בחקירתו טען החשוד כי התכוון לגאול אותה מיסוריה עקב מצב בריאותה הקשה. האישה נמצאת כעת במצב קשה מאוד.

YNET




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/10/2003 13:46 לינק ישיר 

גאל אותה מיסוריה..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קשיש ירה באשתו בבית חולים בירושלים...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext