בית פורומים הצלה ומדא ישראל

פיגוע ירי בחברון יש נפגעים!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/10/2003 13:23 לינק ישיר 
פיגוע ירי בחברון יש נפגעים!!

בינתיים נמסר על שני נפגעים לא ידוע מה מצבם



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/10/2003 23:37 לינק ישיר 

אכן כן, אייל נוקד בוגר הקורס האחרון, ומתנדב בירושלים ובחברון.
אייל, תחזיק מעמד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/10/2003 16:46 לינק ישיר 

יש נפגע אחד בינוני שמו אייל חיים בן חיה דבורה רייזל. שם משפחתו נוקד.

יש פארמדיק בשם אייל נוקד?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/10/2003 14:30 לינק ישיר 

לפי דיווח ראשוני ולא מאומת סופי. אחד הנפגעים בינוני הוא פראמדיק במד"א ירושלים כרגע מצבו בינוני בהכרה מדבר. נתפלל כולם להחלמתו המהירה ביחד עם שאר הפצועים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/10/2003 13:32 לינק ישיר 

בצומת גי'לבר בכניסה לתל-רומידה פתחו 2 מחבלים באש.
במקום התנהל קרב קצר במהלכו מחבל אחד נהרג ומחבל נוסף נמלט.
ישנם 2 נפגעים האחד במצב בינוני-קשה. והשני במצב קל.
מתנהל מרדף כעת אחרי המחבל שנמלט.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > פיגוע ירי בחברון יש נפגעים!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext