בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קטע מעניין, שווה קריאה..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/10/2003 20:53 לינק ישיר 
קטע מעניין, שווה קריאה..

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2803496,00.html

ואגב חזרתי ללמוד השבוע,

נתראה במיון שע"צ..



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/10/2003 13:37 לינק ישיר 

אני מתקנת...

סטודנטית לאחיות.... יותר שווה...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/10/2003 01:37 לינק ישיר 

סקופ...

יש לנו סטודנטית לרפואה בפורום...

תקני אותי..?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/10/2003 00:47 לינק ישיר 

אני לומדת שם...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/10/2003 00:19 לינק ישיר 

תודה על הקטע כן מעניין ומחכים..

מה לך ולשערי צדק?....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קטע מעניין, שווה קריאה..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext