http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2803496,00.html ואגב חזרתי ללמוד השבוע, נתראה במיון שע"צ..
אני מתקנת... סטודנטית לאחיות.... יותר שווה...
סקופ... יש לנו סטודנטית לרפואה בפורום... תקני אותי..?
אני לומדת שם...
תודה על הקטע כן מעניין ומחכים.. מה לך ולשערי צדק?....