בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קופות החולים חולבות את החולים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/10/2003 14:25 לינק ישיר 
קופות החולים חולבות את החולים

דו"ח ציבורי: מבוטחי קופות החולים משלמים מחיר מופרז על התרופות.
במקום 15% ממחיר התרופה, משלם הציבור 40% ממחירן.

קופות החולים: החוק נקבע על פי המחיר המירבי, והקופות רוכשות תרופות במחירים נמוכים יותר.

תגובת קופת חולים לאומית: לאומית היא הקופה היחידה הגובה 13% בלבד. 40% הוא מספר משוקלל של כל הקופות.

-
אגב, מחירי התרופות הנה שערוריה בפני עצמה, ועוד לחשוב כי משרד הבריאות אישר להם את המחירים המופקעים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קופות החולים חולבות את החולים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext